vrijdag 10 januari 2014

Damestassen van Marington

Ik ben gek op tassen, eigenlijk een beetje verslaafd zelfs. Ik bezit er dan ook aardig wat. Veel goedkopere van bijvoorbeeld kunstleer, omdat ik zoveel afwissel. Maar her en der ook wat duurdere nóg mooiere tassen. Bij Marington.nl verkopen ze erg veel mooie damestassen van zowel kunstleer als echt leer.

Marington
Marington noemt zichzelf een 'Lifestyle webshop'. Je kunt er dan ook terecht voor allerlei verschillende dingen zoals (akte)tassen en koffers, laptoptassen, bedlinnen, muurstickers, badtextiel, woonaccessoires, verlichting, sjaals etc. 
Ik ga het vandaag hebben over de tassen, omdat dat natuurlijk het meeste aansluit bij mijn blog.

Damestassen
Zoals ik al zei is de keuze aan tassen groot. Echt leer, kunstleer, laptoptassen, aktetassen en schoudertassen in verschillende kleuren, modellen en materialen. Toegegeven, de prijzen liggen niet erg laag. Grofweg liggen ze tussen de 70 euro en de 550 euro. 
Als je net iets meer te besteden hebt is het de moeite waard om even een kijkje te gaan nemen.

Natuurlijk laat ik jullie mijn favoriete tassen zien!

Pratesi Alberti Medium Handtas Black. Nu afgeprijsd naar 199,95 euro.


Vichio Leren Damestas Keiki Zwart. 149,95 euro.


Leren Handtas Coby Camel. 99,95 euro.


Veel tassen zijn niet helemaal mijn smaak, maar er zitten er een aantal tussen die ik erg mooi vind, zoals bovenstaande tassen.

Marington is een leuke website om even een kijkje te nemen, vooral omdat ze meer hebben dan alleen tassen. Overal het algemeen is Marington dus wel gericht op mensen die iets meer te besteden hebben.

Praktisch
- Snelle verzending: 2-4 werkdagen
- 14 dagen retourrecht (niet goed, geld terug)
- Verzendkosten zijn 3,95 euro.


7 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Voor meer informatie wat je moet doen, klik je op de volgende link! http://beautyandbirds.blogspot.be/2014/08/opnieuw-genomineerd-voor-de-liebster.html

    Groetjes
    Kimberley
    http://beautyandbirds.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cool bags :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning bags, great choice. ^^
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen