maandag 7 oktober 2013

The Leather Jacket

Ik ben gek op leren jasjes. Het geeft je look nét even een stoere boost. Ik was dus ook blij verrast toen ik zag dat 'the leather jacket' weer terug van weggeweest is (in hoeverre hij ooit 'weg' is geweest dan). Desondanks ben ik nog steeds niet geslaagd in de zoektocht naar het perfecte jasje. Oké het perfecte jasje is waarschijnlijk erg duur, maar een bijna perfect jasje dan van mooi namaak leer. Ik heb alvast wat inspiratiefoto's op een rijtje gezet. Love it!
















12 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf niet zo veel met leren zwarte jasjes, maar bij andere vindt ik het vaak wel heel leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil er ook één! Maar ik heb ook nog niet dé perfecte gevonden! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt allemaal leuke! Ik heb ook net een zwarte gekocht :)
    x Hannah
    http://theadventurouslifestylelab.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op zwarte leren jasjes!

    Die met de studs is superr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's ! Ik vind leren jasjes ook erg mooi, ze staan vaak bijna bij elke outfit !
    liefst,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn ze! Ik zoek ook nog een perfect exemplaar. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your blog is very good and interesting , Would you like to follow each other? (: Come follow me and I’ll follow back for sure !

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa, ik ben ook fan! Heb zelf een aantal exemplaren in mijn kast hangen :-) Je hebt mooie voorbeeldfoto's gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Je kan het leren jasje met veel combineren

    Liefs My

    BeantwoordenVerwijderen