dinsdag 3 september 2013

Terug van weggeweest

Vorige week ben ik een weekje naar het Griekse eiland Samos geweest met mijn familie. De week is echt omgevlogen. Ik hou van Griekenland. Anyway, hier wat vakantiekiekjes!

 De pizza's zijn in Griekenland nooit zo bijzonder  helaas. We zaten nog wel bij een Italiaans restaurant, maar er zat weinig smaak aan, en veel te veel kaas!

 We zijn bij een oud Grieks badhuis geweest. Wat er nog van over was althans. Dit is een soort voorloper van de jacuzzi denk ik ;)

Uitzicht over het dorp

 Dit was zo'n schatje! We waren aan het wandelen en ineens kwam dit katje al miauwend naar me toe gerend. Hier staat ze bij mijn zusje.

 De  ingang van een soort tempel in een grot!

 Slim bedacht om de kaarsjes daar in het water te zetten. Niet dat al die rotsen hard zullen fikken, but still.

 Wauw dit was buiten de grot

 Ik hou van een onvervalste Griekse salade. Dat eet ik daar het liefste :)

Heerlijk nagerecht kregen we erbij

 Zo'n bootje wil ik ook wel ;) De haven lag vol met boten waaronder een aantal van zulke luxe yachten.

 De huurauto...

 We waren nog maar net onderweg of we schraapten al tegen een muurtje.


 Echt vakwerk, zie je zo.

 Onderweg kwamen we een heel leuk winkeltje tegen met allemaal honing en olijven.

De honing werd in deze kisten door de bijen gemaakt.

 Onderweg naar de waterval over allemaal schattige bruggetjes. Waterval zelf stelde niet zoveel voor, maar de laatste paar meter moest je door ijskoud water tot aan je borst lopen om hem te kunnen zien. Dat was wel super tof.

 Heerlijk strandje

Deze kat zag zijn kans schoon en streek neer op een verlaten handdoek van één van de badgasten.

Uit eten in een super leuk en lekker restaurantje.

Er waren super veel musjes bij het hotel, en deze kraan lekte, dus hier kwamen ze allemaal naartoe om 'uit de kraan' te drinken. Super schattig.

Hier zaten we elke ochtend te ontbijten... ik mis het nu al!

Zijn jullie ook nog weg geweest en zo ja, waar naartoe? Ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft gehad en weer uitgerust kan beginnen met school/werk/stage!

Liefs Tara


3 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's! Dat uitzicht, wauwieee. Ik zou ook graag eens naar Griekenland willen. Welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice blog and like the theme. Feel free to visit my new bloglet on Alcohol Is The Mother Of All Evils, really informative.

    Take Care

    BeantwoordenVerwijderen