maandag 9 september 2013

NOTD: Gosh 03 Frosted Purple

Ik kan beter een nagellak blog beginnen, wat ik blog zó vaak over nagellak. Ik hou gewoon van nagellak. Er zijn zo veel verschillende kleuren en finishes. Vandaag review ik '03 Frosted Purple' van Gosh. Het ideale najaarslakje met een finish die doet denken aan de 'Liquid Sand' lakjes va O.P.I. Mat en glitter, Gosh noemt ze niet voor niets 'Frosted Sand Look'.
Creamy lakjes vind ik erg mooi, maar elk klein foutje tijdens het aanbrengen valt meteen op. Daarom geef ik zelf vaak de voorkeur aan glitter of metallic lakjes. Ik heb toch het idee dat het bij zulke lakjes minder opvalt. De nagellak van vandaag is helemaal ideaal voor de lakkneusjes onder ons (zoals ikzelf). Ik ben helemaal weg van deze 'Frosted Sand Look' nagellak van Gosh. 
Hij lakt fijn, en zoals ik al zei vallen kleine oneffenheden in de nagellak niet op. De lak zit bomvol met paarse en zilveren glitters. Dat paars zie je niet heel sterk, dus van een afstandje zou het  meer grijs/zilver kunnen lijken. De finish is mat, ruw en glitterig. Heel glitterig. Ideaal voor het najaar en de feestdagen. Ik ben echt fan van deze lak, en ik wil graag meer 'sand look' lakjes uit gaan proberen. 
Gosh heeft meerdere kleuren, maar welke kleuren dar zijn durf ik niet te zeggen. Ik meen dat ze sowieso een zilver en goud hadden.
Ja, ik vind dit lakje zeker een aanrader! De prijs weet ik niet meer precies, maar ik dacht dat ik er een euro of 7 voor betaald heb. Gosh is te koop bij het kruidvat.


9 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit! Vooral ook leuk voor de feestdagen!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amazing colour!!
    Kisses from http://www.almuerzoconrubies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een gaaf kleurtje <3!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk nagellakje! Ik heb zelf ook bij de aankomende twee winacties een nagellakje bij het pakketje! Ik ben zelf al een tijdje niet meer zo actief geweest met bloggen, waar ik nu verandering in ga brengen! :) Ik wil graag mijn webshop meer promoten via blogspot, facebook en instagram! Zou jij me misschien hierbij willen volgen/liken? Zie hiervoor mijn laatste post op m'n blog :)! En wat heb jij hier nu aan? Je blijft op de hoogte van alle leuke acties in de shop en er komen allerlei leuke winacties aan!
    Heel erg bedankt alvast. Liefs, Floor Klabbers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!!!
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enorm tof lakje! Zeker leuk voor de feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtig lakje! Ideaal voor de feestdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen