dinsdag 13 augustus 2013

NOTD: Essie Lilacism

Dit is gewoon mijn eerste lakje van Essie. Ik was altijd erg benieuwd naar dit merk, maar ik zag nooit een bijzondere kleur die me nou echt aansprak. Totdat ik een tijdje geleden dit lila kleurige lakje spotte. Kijk mee!
Lilacism is een echt zomers lakje. Je ziet die hele lichte kleurtjes nu erg veel, en ik vind het een leuke trend. Tot nu toe had ik met name wat fellere en donkerdere kleurtjes in mijn collectie.
De nagellak heeft een vrij dik kwastje, en lakt gemakkelijk, al vond ik het kwastje soms te dik. Op de een of andere manier gaat het bij mij vaak uitlopen en komt het tegen mijn nagelriemen en dat staat slordig. Dat heb ik met bijna alle lakjes, maar ook met deze dus.
Wat ik wel heel irritant vond was dat er super veel belletjes onder de lak zaten die bobbeltjes veroorzaakten. De eerste keer dat ik de lak gebruikte was het een stuk erger dan hier op de foto, maar je ziet het wel een beetje. Ik heb hem niet eens geschut. Misschien dat dat in de winkel is gebeurd, maar dat is wel erg jammer.
Al met al is Lilacism een leuk lakje, al moet ik echt aan mijn lakskills gaan werken, al heb ik geen idee wat ik 'fout' doe. Ik lak precies zoals ik op school heb geleerd en heb ook het idee dat het bij mij vaak mis gaat tijdens het opdrogen want daar heb ik geen geduld voor. Of het ziet er minder strak uit door de acryl die eronder zit en niet helemaal perfect glad is, en vaak voor de helft al uitgegroeid (A)
Anyway, hebben jullie misschien nog tips voor me?

Liefs Tara

5 opmerkingen:

  1. This is a beautiful shade. Thanks for the review post! Following for sure : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik heb je genomineerd voor de Liebster award. Als je wilt weten wat het inhoud bekijk dan even het artikel op mijn blog! Veel liefs, Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice! I'm following you:)
    Make sure you also check out my blog and follow me back as well

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    x John

    BeantwoordenVerwijderen