donderdag 1 augustus 2013

Nieuw: Stylight.nl

Of het nieuw nieuw is, weet ik niet, maar ik kende deze site nog niet. Stylight is een leuke website én app waar mensen outfitfoto's kunnen uploaden en waar je inspiratie op kunt doen voor je outfit. De outfits die je aanspreken kun je hearten en komen heel overzichtelijk op een aparte pagina te staan zodat je ze makkelijk weer terug kunt vinden.
Ik hou van fashion en ik hou ervan het internet af te speuren naar leuke outfitfoto's. Ondanks dat ik fashion leuk vind om mee bezig te zijn, ben ik er niet zo'n held in om mezelf aan te kleden. Door op het internet te zoeken naar verschillende outfits, leer ik mijn eigen stijl en voorkeur beter kennen.  

Uiteraard heb ik zelf ook een account aangemaakt en een aantal looks geupload. Mijn foto's steken altijd een beetje karig af tegen die mooie professionele foto's van andere meiden. Naast mezelf aankleden is ook poseren en een leuke achtergrond vinden niet één van mijn sterkste kanten, haha. 

 Wat overigens erg handig is, is dat je items kunt toevoegen aan je look. Stylight is zelf geen webshop, maar er zijn wel veel webshops aangesloten bij de site zodat je meteen een item dat je leuk vind kunt bestellen als je wilt. Door erop te klikken wordt je doorgestuurd naar de webshop waar het item te koop is. Is dat handig of is dat handig?
Ook kunnen mensen via jouw profiel gemakkelijk door linken naar je eigen blog als je die hebt, waardoor je mogelijk meer volgers kunt krijgen. 

Ik moet eerlijk zeggen dat het even uitvogelen was hoe het allemaal werkte, maar ik begin het nu onder de knie te krijgen. Wil je ook graag een account aanmaken en looks posten, of alleen maar hearten voor inspiratie? Dat kan! Ga naar stylight.nl en maak daar gratis een account aan.

Ik heb een overzichtje gemaakt van mijn favoriete looks:







Veel plezier!


4 opmerkingen:

  1. Oeh, vooral die look met rood shirt en rode bril vind ik heel erg tof! Dat is Kenza of niet? Ik kende Stylight nog niet, zal nu even een kijkje gaan nemen :)

    x Irene
    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja! dat is Kenza idd :) dat is ook mijn favoriete look ;)

      Verwijderen