woensdag 31 juli 2013

Video: Walk in Closet van Tamara Mellon

Tamara Mellon, beter bekent als voormalig eigenaresse van het merk Jimmy Choo heeft een kledingkast om U tegen te zeggen. En niet zo'n beetje ook. Aan Vogue geeft ze een exclusieve rondleiding door haar amazing closet.


Ik vind zulke filmpjes geweldig om te kijken maar kan me er tegelijkertijd enorm over verbazen. Zóveel kleding, schoenen, tassen, zonnebrillen en sieraden voor 1 persoon. Dat kan ze toch nooit allemaal dragen? Tenzij ze zich 3 keer per dag omkleed en geen enkel item vaker dan eens in het half jaar draagt. 
Mensen hebben altijd favorieten, die ze een bepaalde periode veel dragen, dus dat zal wel niet het geval zijn.
Ik durf te wedden dat haar  kast  vol hangt met spullen die ze nog nooit, of slechts 1 keer aangehad heeft. En aangezien er vast regelmatig items toegevoegd worden aan haar collectie, is de kans groot dat dat zo blijft.

Aan de ene kant is zo'n kast een meisjesdroom van me, maar aan de andere kant zou ik helemaal gek worden. Ik zou compleet het overzicht verliezen denk ik. Dat heb ik nu al! Al die spullen die je niet of nauwelijks gebruikt. Ik zou door de bomen het bos niet meer zien. 
Een mooie walk in closet is leuk, maar niet té groot. I mean, wat moet je met alleen al 31 zwarte jumpsuits??


2 opmerkingen: