dinsdag 30 juli 2013

NOTD: Rimmel Sky High

De lakjes van Rimmel 60 seconds waren de afgelopen week in de aanbieding bij het Kruidvat, en het leek me leuk om mijn nieuwste aanwinst aan jullie te showen. Ik kocht dit zeegroene lakje (op de foto lijkt het meer blauw) 'Sky High'.
Volgens mij heb ik maar 3 euro betaald voor dit lakje, wat super weinig is, want ik vind dat Rimmel fijne nagellak verkoopt. Ik twijfelde eerst maar na de eerste swatch op mijn nagels was ik om.
Sky High is een frisse, zomerse kleur die de huid van mijn handen niet grauw maakt zoals sommige blauwe lakjes wel doen. Optisch dan, niet letterlijk. Het steekt vooral lekker af als ik een perzik kleurig shirtje aan heb, ik vind het echt een mooie kleur.
Zoals ik al zei pakt de camera de kleur niet helemaal, zo lijkt het op deze foto's meer blauw, terwijl ik het zelf iets meer naar  groen vind neigen. Het houdt het midden tussen blauwgroen, zeegroen en turkoois. Denk ik. 
Op de foto heb ik 3 laagjes aangebracht, maar in 2 lagen is hij ook al dekkend. 
Ik heb mijn lakje vorige week bij het Kruidvat gekocht voor 3 euro, maar normaal kosten de lakjes van Rimmel 60 seconds 5 euro dacht ik. Ook dat is niet veel geld. 
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe lakje. Hij lakt fijn, dekt goed en het is een prachtige zomerse en frisse kleur.

Wat zijn jullie ervaringen met de lakjes van Rimmel?

Liefs, Tara

1 opmerking: