woensdag 17 juli 2013

NOTD: O.P.I An Affair In Red Square

Jullie weten wat mijn favoriete nagellakmerk is, en toen ik met een oude kadobon van de DA binnen liep, hoefde ik ook niet lang na te denken wat ik uit zou zoeken. O.P.I heeft zulke mooie kleurtjes! Ik heb gekozen voor 'An Affair In Red Square'.
Had ik nog niet genoeg (rode) lakjes? Nee, lakjes kun je nooit genoeg hebben! Al moet ik wel zeggen dat ik ook heb staan twijfelen tussen een aantal mooie blauwe en roze kleurtjes. Deze leek me alleen toch wat meer draagbaar en klassieker, en dat  is de reden dat ik voor deze beauty heb gekozen.

Let overigens niet op mijn lakkunsten. Niet mijn sterkste kant. Gelukkig valt dit van een afstandje niet zo op. En het gaat erom dat jullie een idee van de kleur hebben natuurlijk :)

'An Affair In Red Square' is een mooie donkerrode, klassieke kleur. Ik denk dat de ondertoon van deze kleur wat meer naar  het koele neigt. Er zit een hele subtiele shimmer in zodat hij een beetje een metallic finish heeft. Op de foto zie je twee laagjes zonder top- of basecoat. Een prima dekking dus. Zoals we van O.P.I gewend zijn. Hij lakt fijn, niks op aan te merken!

Ik heb dit lakje bij de DA gekocht voor 14,25.


3 opmerkingen:

  1. Jij bent zeker vast ook net als mij rode nagellakjes verslaafd ahhaa ! Rood nagellak is echt een musthave denk ik hihih.
    Btw , ik volg jou nu ook !

    Liefst, Sara

    BeantwoordenVerwijderen