donderdag 4 juli 2013

New in: Bestelling Coastal Scents

Ongeveer twee weken geleden plaatste ik een bestelling bij Coastal Scents. Uiteraard heb ik het beroemde 88 palette en het 88Ultra Shimmer palette besteld. Kijk mee naar mijn bestelling.
Laten we beginnen met het beroemde 88 palette. Het palette staat bekent om zijn goede pigmentatie. Het is een tijd een hype geweest. Inmiddels is die wel weer over, maar de producten blijven fijn natuurlijk. Ik denk dat ik voor dit palette rond de 9 dollar heb betaald (rond de 7 euro). Echt super weinig dus.

88 prachtige en overwegend matte kleuren. Je wordt toch spontaan vrolijk als je naar deze foto kijkt?

Aan de binnenkant van de deksel zit een spiegel met 2 sponsapplicators. 

Zoals ik al zei heb ik ook het 88Ultra Shimmer palette gekocht. Wederom 88 kleurtjes, maar met shimmers! Hier heb ik volgens mij iets meer voor betaald. Rond de 10 dollar gok ik. 


Ook deze bevat een spiegeltje en 2 sponsapplicators in de deksel. Hieronder heb ik ze naast elkaar gelegd om ze te vergelijken. Op het eerste oog lijken ze wel op elkaar maar je ziet wel goed de verschillen. Het matte palette lijkt wat frisser van kleur. Links dus het shimmer palette en rechts het originele 88 palette. 

Verder heb ik nog een eyeliner kwastje gekocht en een duo oogpotlood in de kleuren vanilla en chocolate. Vooral de vanillekleur leek me mooi voor op de waterlijn omdat dat wat minder hard is dan wit.





Dit was mijn bestelling! Al met al ben ik nog geen 50 euro kwijt geweest aan de complete bestelling, inclusief verzendkosten (die waren nog het hoogst) De dollarkoers is momenteel erg gunstig en het verzenden ging super snel. Maandag werd het verzonden en vandaag (donderdag) kwam het binnen vanuit Amerika. Ik kan niet wachten om alle oogschaduwtjes uit te gaan proberen!



5 opmerkingen:

  1. Wauw dat pallet! Daar kan je wel wat mee (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cool post!! followed u! hope u followed me back:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amazing colours. definitely a must-have palette for summer and spring! it would be great to see a post where you have tried out some of the shades for a makeup look. looking forward to that!

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen