zondag 28 juli 2013

Cockail review: Lipproducten van Bourjois, Maybelline, Essence, Catrice en Miss Sporty

Ik heb de laatste tijd een aantal lipproducten aangeschaft die ik jullie graag wilde laten zien, dus besloot ik een cocktail review te doen. Ik heb alle producten al gebruikt (don't blame me) dus de productfoto's zijn wel wat minder mooi dan normaal. Laten we snel beginnen!
Bourjois Color Boost - Peach On The Beach
Zoals je ziet zijn de letters er al helemaal afgesleten, en ik heb hem nog geen week. Ik heb hem onderweg naar het strand gekocht omdat hij een SPF 15 bevat. Oké, en omdat ik een excuus zocht om deze stick te kopen. Ik heb de kleur Peach On The Beach. Een peach kleur zoals de naam en verpakking al doen vermoeden. 

De kleur vind ik nog best fel. Helaas heeft deze stick de neiging om in de lijntjes te gaan ophopen, en op die plekken is de kleur dan ook wat feller. Verder als je hem subtiel aanbrengt valt het reuze mee en vind ik het een mooie, frisse kleur. De stick heeft een subtiele, lekkere geur en kost 10 euro. De mijne heb ik bij de Etos gekocht.


Maybelline Super Stay 14 HR Lipstick - 150 On And On Pink
De Super Stay Lipsticks van Maybelline beloven lang te blijven zitten. Om heel eerlijk te zijn merk ik niet dat ze veel anders zijn dan andere lipsticks, al moet ik er wel bij zeggen dat ik er ook niet zo erg op heb gelet. Wel ruikt hij erg lekker zoet.


On And On Pink is een vrij felle, koele roze kleur met een beetje een metallic finish. Niet heel overdreven hoor. Zelf breng ik deze lipstick wat dunner aan omdat ik hem anders te fel en te metallic vind. Wil je juist fel en dekkend is deze lipstick het ook niet helemaal, want feller dan de foto hieronder kreeg ik het niet echt. Ik meen dat ik rond de 15 euro heb betaald voor deze lipstick, maar pin me er niet op vast.


Essence - All About Cupcake
Om te beginnen ruikt ook deze lipstick zalig. Een beetje snoepjesachtig, maar niet irritant. All About Cupcake is een vrij nude oudroze kleur. Ik denk dat deze kleur bij veel mensen zal staan, en het is een perfect alternatief als je graag eens een lipstick wilt proberen maar niet (meteen) een opvallende kleur wilt.


 Deze lipstick kocht ik voor 2 euro bij het Kruidvat, geen geld voor zo'n mooie draagbare kleur.


Catrice Infinite Shine Lip Gloss - 060 Pink Up Your Life
Deze lipgloss viel me een beetje tegen om eerlijk te  zijn. In de winkel lag geen tester, en ik dacht dat hij veel meer transparant zou zijn. In de verpakking zag hij er zo mooi uit. Ik wil niet zeggen dat hij lelijk is, maar met van de semi dekkende lipglosses wordt het al snel zo'n dikke plekbende op je lippen. Bij mij althans.


Als ik hem wederom redelijk dun aanbreng en goed verdeel over mijn lippen kan deze er ook mee door, maar ik heb wel echt mooiere glossjes in mijn collectie. Beetje jammer. Wel zit er een aangenaam zoet geurtje aan. 
Super budget vond ik hem overigens ook weer niet, want ik gok dat ik er rond de 4 á 5 euro voor betaald heb bij het Kruidvat.


Miss Sporty Miss Cocktail Lipgloss - 017 Pasao....?
Ik weet niet precies hoe deze gloss heet, maar het is nummer 017 in ieder geval. Op de rest van de naam zit een sticker die ik er niet afkrijg. Anyways, ik keek niet direct naar deze kleur toen ik voor het rek stond vanwege de felle rode kleur in de verpakking, maar gelukkig is hij op mijn lippen heel anders. Ik vind de kleur erg mooi en subtiel.

Ook aan deze gloss zit een subtiel geurtje en zoals je ziet bevat hij een subtiele glitter. Deze lipgloss heeft uit mijn hoofd 2 euro gekost en ik ben er blij mee!

 Op volgorde: Bourjois, Maybelline, Essence, Catrice en Miss Sporty.

Dat waren ze allemaal! Welke is jullie favoriet?

Liefs, Tara

2 opmerkingen:

  1. Schattige kleurtjes <3! Like them all <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stay with me pink van Maybelline hebt ik ook! Haha :)

    BeantwoordenVerwijderen