zaterdag 27 juli 2013

10% korting bij Marington

Marington is naar eigen zeggen een lifestyle webshop. Ze verkopen er onder andere sieraden, tassen, kleding, woonaccessoires, badtextiel en keuken- en babyaccessoires. Ik mag jullie een korting van 10% geven op het gehele assortiment. De code is de komende 2 weken nog geldig!
De verzending is gratis binnen Nederland en wordt binnen 2 tot 4 dagen verzonden. Dat is niet extreem snel, maar als je er niet heel veel haast bij hebt is dat prima. Ik vind het zelf altijd erg fijn als de verzending gratis is, want de hoge verzendkosten houden me vaak tegen om iets online te bestellen. Dat is bij Marington gelukkig niet!

De kortingscode is: fD7JK36cS en is geldig op het gehele assortiment. Je kunt de code nog gebruiken t/m 9 augustus 2013.

Mijn favorieten heb ik hier op een rijtje gezet, dan heb je meteen een beetje een beeld van het assortiment.


 
 
DuDu Damestas, 119 euro.

DuDu Damestas, 159 euro


Veel shopplezier!



1 opmerking:

  1. Haha leuk! Bij mij staat dit artikel toevallig ook vandaag online!

    BeantwoordenVerwijderen