zaterdag 1 juni 2013

Review: Body&Fit Perfect Protein Pancakes

De meeste proteine shakes krijg ik wel weggewerkt maar echt lekker vind ik het niet. Daarom wilde ik graag deze pannenkoeken eens proberen. Ook lekker als tussendoortje of ontbijt.
Perfect Protein heb ik bij de Body&Fit shop besteld online. De verzendkosten zijn niet heel hoog en vanaf 20 euro is het verzenden gratis. De mix zit in zo'n grote ton, maar deze is nog niet tot de helft gevuld. De prijs kan ik niet meer terugvinden, maar ik dacht dat hij rond de 20 euro kostte. 


Van de inhoud kun je 60 pannenkoeken bakken. Één maatschepje is goed voor 1 pannenkoek. Zoals je kunt zien is de mix rijk aan proteïne en koolhydraat arm. 


Maar goed, wat vind ik ervan? Zo op de foto lijken ze erg op gewone pannenkoeken maar in het echt  merk je wel wat de structuur heel anders is. Ik raad aan om de pannenkoeken niet te dik te maken, want dan blijven ze vanbinnen nog een beetje vloeibaar. Nee, vloeibaar is niet het goede woord, maar nog wel wat vochtig en dat is niet lekker.

De smaak vind ik niet super. Ik krijg ze wel weggewerkt (het liefst met een plak 30+ kaas ertussen gesmolten) maar lekker vind ik ze niet. Ze hebben zo'n typisch proteine smaakje, of er is gewoon te veel zoetstof in gedaan, daar heeft Body&Fit shop sowieso wel een handje van en dat vind ik heel jammer. Van mij hoeft het echt niet zo zoet want ik eet ze toch het liefst met 30+ kaas. 

Ik vind het persoonlijk geen aanrader. Ze zullen wel opkomen want het poeder is lang houdbaar. Maar ik eet liever bananen pannenkoekjes (1 banaan geprakt met eiwit van 2 eieren). Die smaken tenminste niet chemisch. Beetje jammer Body&Fit shop, ik had er stiekem wel meer van verwacht. Ik heb nu 3 producten van de Body&Fit shop. Waarvan ik er maar van 1 echt enthousiast ben, en dat is de caseïne poeder in kokos smaak.


3 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat dit bestond voor pannenkoeken. Ik denk dat ik het ook bij de gewone pannekoekjes houd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this is my fashion blog,if you like visit:

    http://alazne-apieceofme.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen