maandag 24 juni 2013

About My Style

Ik heb zo'n leuke site ontdekt! Misschien kennen jullie hem al, maar ik wilde hem toch even met jullie delen: aboutmystyle.com

Je kunt een profiel aanmaken op deze site, en elke dag is er een ander thema waar je foto's van kunt uploaden. Vandaag is het thema bijvoorbeeld 'Stripe Addiction'. Je kunt het thema natuurlijk helemaal zelf invullen zoals je wilt, en maak je helemaal geen foto's is dat natuurlijk ook prima. 
Je kunt anderen volgen en hun foto's 'hearten'. Het is een beetje een combi van Instagram en Weheartit. Zo kun je ook een leuke filter over je foto heen knallen als je dat graag wilt!

Onder het kopje 'Upcoming Themes' kun je zien welke thema's je de komende dagen te wachten staan en je kunt zelfs verzoekjes doen voor een thema. De site is wel in het Engels. Voor mij is dat geen probleem (en ik ben geen talen held) maar als je (nog) niet zo goed Engels spreekt kan het lastig zijn. Hoewel de site verder weinig tekst bevat, dus ik denk dat je er vrij snel uit komt allemaal :)

Gisteren was het thema - heel toepasselijk - 'Lazy Sunday'. Ik heb deze foto van mijn kitten Zyra gepost. Ze is altijd heel druk geweest, maar begint eindelijk wat rustiger te worden en ze slaapt zelfs regelmatig! Schone slaapster dat het is <3


6 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk! Ik ga ook maar eens een kijkje nemen op die site! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig, ik heb er nooit eerder van gehoord maar ik ga nu meteen kijken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk blog meid!
    ben er ook pas eentje begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Tara!
    Via je AboutMyStyle profiel kwamen we bij je blog en dus ook dit artikel! Super leuk om te lezen wat je er van vindt en dat je het deelt met je lezers. We hopen nog lang foto´s van je voorbij te zien komen. :)
    Liefs,
    team AboutMyStyle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke reactie :) Als ik iets leuk vind deel ik het graag ;)En dat van die foto's zal wel goed komen!

      Verwijderen