woensdag 15 mei 2013

Wanna-haves: Jewelry

Ik ben gek op gouden sieraden. Daarom wilde ik met jullie een aantal wanna-haves delen. Komen ze!
Ik vind hem leuk, deze armband van Marc Jacobs. Van die grove armbanden vind ik mooi, maar of het bij mij zou staan weet ik niet zeker. Meestal ben ik wel iets meer van de fijnere sieraden. En omdat ik blond ben associëren sommige mensen goud met ordinair. Helemaal van die grote opvallende sieraden. But still, I like it.

Deze ringen (en armbanden én het horloge) vind ik super leuk. Ik weet alleen niet zeker of die ringen nou van Josh V zijn. Anyways, ik wil ze!

De armband die Veracamilla laatst kocht van Marc Jacobs vind ik ook prachtig. Ik kon geen betere foto vinden dan dit. Een beetje een beige leren riempje met gouden gespje. Ik vind het stoer, subtiel en vrouwelijk. Minder over de top dan de armband die ik net liet zien. Deze foto komt overigens ook van haar site.

Een beetje hetzelfde idee, maar nu van Michael Kors. Gorgegous!

Ook PScallme heeft super leuke armbandjes. Alleen vind ik 60 euro voor zo'n klein armbandje echt te veel. Zeker omdat je ze eigenlijk met meerdere tegelijk moet dragen.

Er is zoveel dat ik mooi vind. Vaak ook best prijzig, maar dat zullen er meer herkennen denk ik haha.


1 opmerking:

  1. Hi, I just met your blog and I love, your photographs are beautiful! so I'm following you!, good luck in your projects and lots of kisses and hugs! I invite you to stop by my blog if you fancy following me!
    http://siempremisspetula.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen