woensdag 1 mei 2013

Pretty Make-up

Het  zijn aardig wat plaatjes geworden, maar ik wilde mijn inspiratie van de laatste maanden graag met jullie delen. Zoals je ziet hou ik wel van rode lippen, alleen... niet bij mezelf. Ik heb zelf niet zo'n make-up hoofd, maar bij deze dames staat het prachtig!

 Hele mooie frisse look dit. Die bruine oogschaduw steekt ook heel mooi af tegen haar blauwe ogen.

 Mascha met een hele lichte smokey eye. Staat haar heel erg goed.
 Ik hou wel van een glittertje. Dit zou ik niet overdag dragen, maar voor een feestje of een fotoshoot is het heel gaaf.


 Lekker klassiek: een winged liner met rode lippen. Ook het contouren en highlighten vind ik mooi gedaan.

 Ik hou van goud. Helemaal mijn kleur en het staat mooi bij blauwe ogen. Die lichtroze lippen maken de look echt af, al zou ik het zelf niet moeten dragen want je schrikt je rot.

 Wat ik mooi vind aan deze ooglook zijn de kleuren, de overloop van de kleuren en de symmetrie. Niets is 100% perfect natuurlijk, en dat kan ook niet want onze gezichten zijn dat al niet, maar dit komt toch aardig in de buurt!


 Mooi hoor dit. Staat haar super goed. 



 Zelfde idee weer. De ogen zijn heel rustig met aarde tinten, en de mond sprint eruit met een mooie kleur rood.

 Mooie subtiele look, en toch springen haar ogen en lippen eruit.

 Ik ben zelf niet zo erg van de kleurtjes op mijn ogen, maar deze look van Maud is erg mooi.


 Maar niet alleen rode lippen zijn mooi natuurlijk, ik  houd ook van roze! (en gloss, veel gloss).
 De perfecte rode lippen.



Dit is toch een plaatje? Misschien niet voor overdag op kantoor, maar het kan wat mij betreft prima voor een feestje!

Dit waren mijn favoriete make-up looks die ik de afgelopen tijd verzameld heb. Wat vinden jullie ervan? Ik baal ervan dat ik zelf maar weinig make-up kan hebben, maar ach, dan maar weg kwijlen bij deze plaatjes :)



2 opmerkingen:

  1. Onwijs mooie foto's <3!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Steeds meer mensen kiezen voor het gemak van Permanente Make Up. Voor meer informatie en een overzicht van salons bij jou in de buurt kun je eens kijken op permanentemakeupnu.com . Succes!

    BeantwoordenVerwijderen