zondag 26 mei 2013

NOTD: Golden Rose, Fashion Color

Tijdens de unboxing van de Glossybox zei ik al dat als dit lakje me beviel, ik er wel een stukje over wilde schrijven. In eerste instantie was ik bang dat de lak niet dekkend zou zijn, maar ik had het helemaal fout!
Volgens mij is 'Golden Rose' de merknaam, en niet de naam van de kleur. Achterop het flesje staat nummer 36, en ik denk dat dat de kleur is.

Ik vind dat deze lak een mooie blauwe, metallic kleur heeft. Anders dan anders of zo. Het is niet  een kleur die ik heel veel zal dragen, maar het geeft wel een leuke onverwachte pop of colour aan je outfit. Het mooist zou deze kleur staan bij oranje achtige kleding, lekker contrasterend. 
Op de foto heb ik 2 laagjes aangebracht en dat is eigenlijk ruim voldoende. Er zit nog geen topcoat overheen.


De lak dekt dus prima in tegenstelling tot wat ik in eerste instantie had verwacht. Dat valt me weer alles mee!
De lakjes zijn verpakt in een klein flesje van 5,5 ml en kosten 2,95. Dat valt reuze mee dus. Het flesje is niet groot, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een lakje helemaal heb opgemaakt, en zeker niet zo'n kleur die je niet dagelijks draagt.


Ik ben blij met mijn nieuwe lakje. Ik weet niet of deze lakjes ook in de winkel te koop zijn want ik had ze nog nooit gezien. Wel kun je ze bij de nagelgroothandel bestellen.

Voor de meiden die ook lid zijn van de Glossybox; welk kleurtje hadden jullie en vind je hem ook zo fijn?

Liefs Tara


2 opmerkingen:

  1. So Pretty!!
    I am waiting for you!!
    Happy GREEN Monday!!
    Besos from Rome!
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen