maandag 13 mei 2013

Nieuw: L'Oreal The Miss Pop

L'Oréal heeft sinds het begin van de maand een nieuwe limited edition collectie uitgebracht: The Miss Pop. Een collectie van vooral heel veel vrolijke kleurtjes en niet te vergeten leuke nagelstickers met coole designs.

Zoals je ziet bestaat de collectie uit 3 lipglossjes, 4 vrolijke lakjes en 2 soorten nagelstickers.

Glam Shine
Ik heb ze zelf niet niet geprobeerd, maar las al bij veel anderen dat de kleur van deze glossjes wat te wensen over laat. De shimmers zijn dan weer wel goed te zien. Ze zijn in 3 kleuren verkrijgbaar: Rosopolitan 729, Bloody Berry 722 en Mangorita 723. Ze kosten per stuk €11,99.

Color Riche Le Vernis Acid
Of terwijl: de lakjes. Er zijn vier felle vrolijke kleurtjes verkrijgbaar, namelijk: Watermelon Neon 827 (roze), Flashing Lilac Neon 828 (paars), Wasabi Hint Neon 833 (groen) en Banana Pop Neon 834 (geel). Van de lakjes ben ik op het eerste gezicht ook niet zo onder de indruk. Ze doen me wat kinderlijk aan, een beetje viltstiftkleuren of zo. Ze heten neon, maar neon kan ik ze niet noemen. Bij neon denk ik toch weer meer aan markeerstift kleuren. In ieder geval zijn deze lakjes wel iets prettiger geprijsd, ze kosten namelijk €5,99 per stuk.

Color Riche Le Nail Art
Dit zijn mijn favorieten. Ik wil ze zeker gaan uitproberen! Ik ben normaal niet van de nagelstickers, maar voor deze maak ik graag ene uitzondering. Er zijn twee designs: Tie Dye Rocks 031 (mijn favoriet) en Confetti Stickers 029. Ze kosten €8,49 per pakje, en dat vind ik dan wel weer wat duur eerlijk gezegd.



Hebben jullie al producten uit de 'The Miss Pop' collectie geprobeerd? Mij lijken de Tie Dye stickers super gaaf!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen