vrijdag 17 mei 2013

Inspiration: Healthy Food

Vandaag eens geen fitness motivatie, maar wat foto's van allemaal lekkere en supergezonde gerechtjes. Van de meeste kun je zelf wel een beetje bedenken hoe je ze moet maken, of je kunt ze als inspiratie gebruiken om er je eigen gezonde en lekkere gerecht (of tussendoortje) van te maken!





















We zien heel veel groente en fruit natuurlijk, maar ook veel volkoren granen en goede vetten zoals avocado (in bijna elk gerecht op deze foto's), noten en pindakaas. Af en toe wat kaas en vis of kip. Verder zie ik op een aantal foto's nog wat zuivel zoals yoghurt. Dit zal ongetwijfeld de magere variant zijn.

Ik krijg zelf wel trek van deze foto's in ieder geval en wat meer inspiratie en motivatie om gezond te eten! Wat jullie?

6 opmerkingen:

  1. This looks scrumptious!
    http://allinasoiree.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke blog! Ik ben nét begonnen met bloggen en heb al een paar artikels geplaatst, ik ben nu al he le maal verslaafd haha. Zou je alsjeblieft een kijkje willen nemen op clubsassy.blogspot.nl?

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! Lovely blog and great post! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) www.mvesblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this post, really enjoying reading your blog!! I am following you now :)

    My blog is still a baby, id be really grateful if you have a minute to visit me!

    www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er echt super lekker uit! Ik volg je vanaf nu :) zou je ook een kijkje willen nemen op mijn blog en mij misschien ook willen volgen? Ik ben net begonnen met bloggen over producten die ik verkoop in mijn pas geopende webshop waar ik heel veel verschillende spullen verkoop, van statement kettingen tot echte suède tassen! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen