donderdag 30 mei 2013

Bizar: Meest vreemde kapsels

Tja, je moet ervan houden denk ik. Maar één ding is zeker: creatief zijn deze mensen wel. Ik hou best van aparte kapsels, maar dit is toch een beetje teveel van het goede. Kijk mee naar de meest bizarre kapsels.

Mijn gok is dat de beste man hierboven aan de voorkant geen haar meer heeft, en het er daarom maar overheen kamt en vastplakt met een overdosis gel. Een tondeuse lijkt me een betere oplossing. 

 Dan heb je zo'n mooie bos haar waar menig vrouw (en man) jaloers op zouden zijn, scheer je de helft af. Béétje jammer.

 Dit kan ik ergens wel waarderen. Het ziet er vreemd uit, en ik zou het zelf niet op mijn hoofd willen hebben, maar de cornrows die uitmonden in een heuse afro hebben wel wat en zijn op zijn minst opvallend te noemen.

 De meeste mannen belanden spontaan in een midlife crisis zodra de eerste tekenen van uitdunnend haar en kale inhammen zich beginnen te vertonen, maar deze man scheert het vrijwillig weg.

 Ja, wat kan ik hier over zeggen. De beste man heeft zich kennelijk verveeld in de bajes en is met zijn haar gaan experimenteren. Er zijn ergere dingen om te tijd mee te doden.

 Wow. Just wow. Dit meisje heeft een heus kunstwerk op haar hoofd staan. Ik zou me zelf niet zo gemakkelijk op straat voelen met een helikopter-kapsel. Respect voor de haarstylist die dit zo mooi heeft weten te maken. Voor een (fashion) show of fotoshoot is dit wel heel gaaf.

 Schoolfoto's laten nemen is een uiterst saaie aangelegenheid. Ik zou ook alleen een pony laten staan, de rest afscheren, er staartjes van maken en ze groen verven. Logisch toch.

 Wat deze man dacht toen hij de middenbaan kaal scheerde en aan de zijkanten de restanten overeind probeerde te zetten met een pot gel is mij ook een raadsel.

Ik hou van dreads, maar niet zo. Ik krijg visioenen van een slap aftreksel van Snoop Dogg.  Wat is dat toch met volwassen mannen die graag het kapsel van een meisje van 5 willen hebben? Ik zie de logica niet.

Dit kan ik nou echt waarderen. Nee, serieus. Het is hartstikke gewaagd maar daar hou ik wel van. Helemaal leuk dit en die piercing maakt het af. Wederom zou ik er zelf niet mee willen lopen, maar bij deze jonge man heeft het wel wat.


4 opmerkingen:

  1. Hahahaha leuk artikel! Deze kapsels zien er ook echt niet uit, ghehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha hoe vreselijk je haar wel niet kan zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, grappig artikel! Die helikopter... hoe bedenk je het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus deze mensen durven echt zo de straat op?...
    Respect echt waar!

    BeantwoordenVerwijderen