zaterdag 20 april 2013

Wanna-haves: H&M

Zo af en toe speur ik het internet af naar inspiratie voor leuke kleding. Vandaag wil ik jullie een aantal kledingstukken van de H&M laten zien die ik zelf erg leuk vind! Alles van deze kleding is dus ook momenteel te koop in de webshop, of in de winkels!
Dit 'jasje' hierboven is eigenlijk een blouse  maar ik vind hem erg leuk. Jammer dat die donkere grauwe kleuren mij niet staan, dus ik denk niet dat ik het daadwerkelijk aan zou schaffen.
 Panter is tijdloos. Eigenlijk is zo'n panterprint sjaal ook een musthave in je garderobe. Ik wil er al heel lang een, ik heb er alleen nog nooit een gekocht. Misschien omdat sjaaltjes bij mij heel snel truttig staan...
 Gave statement necklace toch? Doet me denken aan een Afrikaanse ketting. Ik hou ervan, en goud is altijd goed.
 Lekker luchtig zo'n wit bloesje. Ook wit is niet zo mijn kleur, maar gebroken wit met een zongebruinde huid en een gekleurd jasje erover maakt al veel goed.

 Ik vind deze bloes zo leuk en vrolijk! Alleen staat geel me ook al niet. Ik geloof dat ze er ook nog in het zwart en wit zijn, maar geel is juist zo lekker vrolijk.
 Hmm lekker ordinair, daar hou ik wel van op z'n tijd!

 Leuk jurkje met een gekleurde blazer erover bijvoorbeeld. Ze hebben hem ook in het zwart. Daar zou ik dan haast nog eerder voor gaan, want dit is natuurlijk een prima 'little black dress'.
 Leuk hoor, zo'n jurk. Lekker zakelijk. Nadeel is wel dat ik: 1. niet zo zakelijk ben, en 2. hij eigenlijk het mooist is zonder panty en met pumps. En dat is een beetje mijn probleem. Het moet erg warm zijn wil ik met blote benen rondlopen (en dat is het in Nederland al bijna nooit. Daar ga je al.) en pumps vind ik heel mooi, maar stiekem lopen ze gewoon kut. Daarbij moet ik wel echt goede hebben, anders floep ik er aan de achterkant uit. (enkel) laarsjes met hakken zijn gewoon wat meer aan mij besteed. Je hebt wat meer steun en stevigheid dan bij pumps. Pumps zijn voor mij toch meer voor zitfeestjes. Oké, misschien moet ik er wel bij vertellen dat ik een hak voor minder dan 8 à 10 cm niet aantrek. Een hak van 3 à 4 cm zal natuurlijk al een stuk prettiger lopen.

 Het spijkerjasje is tijdloos. Oké misschien niet helemaal, want stiekem doen ze me toch wel erg aan mijn kinderjaren in de nineties denken. Vroeger vond ik ze stom, maar tegenwoordig vind ik ze eigenlijk best leuk!
 Ziet er erg leuk uit zo'n mouwloos bikerjack, ik zou alleen wel moeite hebben om het te combineren denk ik.
 Een mooie blazer van stevige stof in een lichte warme kleur. Waarom heb ik deze nog niet in mijn bezit?!

Hier word ik nou vrolijk van, lekker voor op het strand. Even snel over je bikini aantrekken als je een ijsje bij de bar gaat halen of even de stad in loopt. Ik krijg al helemaal visioenen van Griekenland <3

1 opmerking:

  1. Het witte blousje is echt leuk!

    xx
    http://thelastbrokenroad.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen