zaterdag 6 april 2013

Theorie examen kapper

Het is de afgelopen dagen wat stil geweest op mijn blog, maar ik had gisteren theorie examen kapper, en daar moest voor geleerd worden!
Voor het examen moesten we de boeken over knippen, verven en permanenten leren. Dat heb ik de afgelopen dagen ook braaf gedaan. Een soort van dan, want leren is niet aan mij besteed. Ik heb altijd zoveel moeite om me te concentreren dat ik heel hard mijn best moet doen om hetgeen wat ik lees ook daadwerkelijk binnen te laten komen. Nu is de stof gelukkig niet heel ingewikkeld, en ik heb best een aardig gevoel over het examen. Wederom een paar vreemde vragen die ik niet helemaal begreep, maar een voldoende moet er wel uitkomen!
Mijn cijfer van visagie heb ik ook nog steeds niet. Beetje jammer dat dat altijd zo lang duurt, want het is multiple choice. Zo'n formulier rag je door de computer en voila daar heb je je cijfer. Maar ik zal wel te makkelijk denken ;)
Anyway, ik verwacht (en hoop) dat ik niet lager dan een 7 zal hebben maar ik hou jullie uiteraard op de hoogte!
Maandag begint school gewoon weer, en moeten we er echt tegenaan met het knippen en kleuren. Mijn ouders komen mee, dus ik zit niet met lege handen. Van mijn eigen haar mogen ook wel de puntjes geknipt worden, dus ik hoop dat er een klasgenoot is die dat even wil doen. Toch handig, zo'n kappersopleiding haha.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen