zaterdag 27 april 2013

Piercing ideetjes

Zoals sommige van jullie misschien wel weten heb ik zelf redelijk wat piercings gehad en heb ze ook een tijdje gezet. Op een gegeven moment heb ik de meeste er weer uitgehaald omdat ik er een beetje op uitgekeken was, maar dat neemt niet weg dat ik stiekem nog steeds een voorliefde voor piercings heb! Ik wil ik een aantal leuke ideetjes met jullie delen.

Dit is mijn eigen oor. Alleen die anti-tragus heb ik nog en mijn 'gewone' gaatjes.

Die naast mijn oor vond ik heel gaaf, maar is nooit een succes geweest zoals je ziet. Hij had eigenlijk met een doorzichtig staafje gezet moeten worden maar die hadden we niet meer. Hij groeide steeds meer uit.

Dit vind ik zo gaaf en zou ik nog steeds wel willen. Het is alleen wel een onhandige plek en ik heb nooit een micro dermal gehad, maar heb veel verhalen over uitgroei gehoord...

 Ik zou het zelf niet laten doen, maar wel super mooi. Een tatoeage over de ruggengraat vind ik ook altijd erg mooi.

Ook heel mooi, maar ik wil geen uitgroei- of scheur riskeren bij m'n decolleté. 


Christina. Ook super mooi, maar dan wel zo'n kleintje als hier op de foto en geen grote bellen.

Wel vernieuwend, toch?

Echt gaaf dit!

Ze zullen wel net gezet zijn zo te zien, maar zeker als het genezen is vind ik dit ook heel mooi!

Ja, heel cool. Het is dat er iets mis is gegaan met de levering van dermals toen der tijd, anders had ik hem allang gehad!



4 opmerkingen:

  1. so cute!!
    Have a nice week end!
    i wait for you soon!
    Federica smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I don' like piercing. Ok. if someone have then i like but i cannot imagine that i' ve got something like that anywhere...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je misschien of als je een neurspiercing eruit haalt het snel weer dicht groeit?

    xx
    http://thelastbrokenroad.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is bij iedereen verschillend. ik heb zelf nooit een neuspiercing gehad, alleen een septum. die kon ik wel een paar daagjes eruit laten. maar mijn lippiercing bijvoorbeeld kon nog geen 2 uur eruit voordat er al een vliesje overheen groeide. xx

      Verwijderen