woensdag 24 april 2013

New in: Michael Kors Selma Satchel

Ein-de-lijk had ik genoeg gespaard om deze prachtige tas aan te kunnen schaffen, en dat heb ik gisteren dan ook meteen gedaan. Enigszins met knikkende knieën omdat ik eigenlijk ook maar een cheap ass Hollander ben, maar eens moet de eerste keer zijn.  
Ik zat vanmiddag samen met mijn vriend buiten van het zonnetje te genieten voor het huis, toen mij een grote zwarte doos aangeboden werd door UPS. Ik wist natuurlijk meteen dat mijn langverwachte MK tas erin zou zitten. Ik durfde de doos bijna niet open te maken, haha. 
Maar wat is de tas mooi! Perfecte formaat, niet te groot en niet te klein. Past werkelijk bij elke outfit. Ik denk en hoop dan ook dat ik hier veel plezier van zal hebben. Hopelijk blijft hij ook lang mooi. Ik wilde hem al in spuiten met van die spray waarmee je ook leren schoenen insprayed, maar ik wilde het toch even zeker weten. Ik heb daarom een mailtje gestuurd naar winkelstraat.nl, daar heb ik hem besteld. Op die manier kun je hem toch een beetje vocht- en vuil afstotend maken lijkt me.


Zoals je ziet ben ik toch voor de zwarte gegaan. De bruine vond ik ook heel mooi, zeker in combinatie met de gouden details, maar zwart kan nu eenmaal echt overal bij. Ik vind hem er super chique uitzien, maar toch lekker basic. Ik hou niet van tassen met 100 tierlantijntjes eraan. Lekker simpel en strak vind ik het mooist. Hij heeft zelfs wat weg van de Céline tote die ik zo mooi vind, maar toch echt onbetaalbaar is.
Bij de tas is ook een hengsel geleverd zodat je hem over je schouder kunt dragen. Het is handig, maar ik denk zelf dat ik dat minder snel zou doen. Om hem echt als 'handtas' te dragen vind ik mooier.
 Nu nog sparen voor een MK horloge en ik ben ready to go. Ergens voor sparen is eigenlijk wel goed voor mij, want ik doe veel minder impulsaankopen en ga minder de stad in omdat ik 'toch geen geld heb'. 
Ja, ik ben er super blij mee. Veel mensen zullen het wel onzin vinden om veel geld uit te geven aan een tas, maar ik mag dan ook wel hopen dat lang mee gaat. Ik heb er voor moeten sparen, dus ik heb ook veel tijd gehad om erover na te denken en om te kijken of het niet één van mijn velen bevliegingen was. Maar nee, na een paar maanden wilde ik hem nog steeds!

9 opmerkingen:

  1. that is one of the most popular bags in the world! you did a very good decision.

    xoxo♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat je HEEL blij bent met de tas, prachtige tas! Ik wil zelf ook nog graag een MK horloge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love Michael Kors,great bag <3 great blog .Would you like to follow each other?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great post. I would like to follow each other? I hope your answer.

    happy day

    http://losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love this bag ! :)


    saralookbook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb gisteren ook een Michael Kors tas gekocht en vroeg me nu af of ik hem dus wel moet inspuiten met spray?

    BeantwoordenVerwijderen