maandag 29 april 2013

My life in pictures

De laatste is alweer even geleden, maar ik ben te chaotisch om te zeggen dat ik het 2 keer per maand doe bijvoorbeeld. Ik vergeet ook overal foto's van te nemen. Zelfs voor school waarbij ik foto's van mijn modellen moet nemen vergeet ik dat nog steevast. Beetje jammer, haha. Anyway, weer eens een 'My life in pictures' :)


Eindelijk liepen de bomen bij ons voor uit. Ik ben zo gek op bloemen en bloesems. Konden ze het hele jaar maar bloeien! Hier heb ik een filter overheen gegooid zoals je ziet. Ik hou van die vintage filters!

Mijn vriendje met de kat van mijn ouders. Moefie heet hij. het is zo'n schatje, en al echt een oude bok. Dit jaar wordt hij 16, ik hou van dat beestje. Als ik die foto zie mis ik hem stiekem wel een beetje hoor, al woon ik al 7 jaar niet meer thuis!

Dit jaar loop ik weer mee met de F for Fashion show! Dit jaar geen merken die we showen, maar kleding van designers. Dit zijn alle modellen + crew. Ik zit in het midden vooraan met die roze blazer.

Tja, what can I say? Zyra heeft een zwak voor rollen wc papier. Zodra ze er een te pakken heeft ziet het huis er dus zo uit...

Mijn vriendinnetje Esmee op de cover van Aktueel. Eigenlijk is dit al een oud nummer van december/januari geloof ik, maar in Geldermalsen lag hij nog in de schappen bij de kiosk.

Nog meer bloesem, deze keer zonder filter. Die witte bloemetjes tegen een blauwe lucht vind ik altijd zo mooi. Ik ben blij dat ik er nog een foto van heb kunnen maken voordat de bloesem weer weg is!

Kleine Zyra is onder het mes gegaan voor sterilisatie. Ze was steeds aan de hechting aan het plukken dus we besloten er een verbandje omheen te doen. Het hielp alleen niet want het verband schoof steeds op.

Mijn grote liefde kwam afgelopen woensdag binnen <3 De Michael Kors Selma Satchel! Die tas is perfect, love it!

Mijn zusje loopt stage bij Typisch Den Bosch en gisteren hebben ze het 'Film Event Digitaal Monument' georganiseerd. Je kon overal rond de Ijzeren Vrouw korte filmpjes bekijken. Dit was zo'n leuke auto. Je ziet het niet zo goed, maar de auto is heel smal, voor 1 persoon zeg maar en aan het dak zitten 2 tv schermen waar filmpjes op af werden gespeeld. Bij dat karretje wat er achteraan hing deelde die man gratis popcorn uit, en maakte het ook vers volgens mij. 
Gelukkig was het lekker weer en hebben Lotte en ik in het zonnetje kunnen zitten. Met een kopje thee en een zelfgemaakte appeltaart die ze daar ook verkochten. 


3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's =]! Cool die Fashion show =]!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's, ik hou echt van dit soort artikels! Wat een mooie tas trouwens!
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen