maandag 8 april 2013

Mijn favoriete lente items!

Langzaam maar zeker lijkt er dan toch iets van het weer terecht te komen. Voor aanstaande zondag is er al een angstvallige voorspelling van 20 graden gedaan! Laten we hopen dat deze voorspelling uit komt. Ik wilde jullie graag mijn favorieten lente items laten zien, deze keer op het gebied van fashion en accessoires. 
Leuk is hij he? Ik heb hem nog niet echt kunnen dragen omdat mijn lange mouwen in de weg zaten, maar samen met wat andere goudkleurige en gekleurde sieraden staat dit armbandje super vrolijk!
Zoiets als dit dus. Nu wil ik eigenlijk nog een soortgelijk armbandje met roze erin. Ik vind het  zo leuk een arm vol met vrolijke gekleurde armbandjes. Maar met metaal moet dan wel goudkleurig zijn. Bij mij dan.
Het laatste armbandje om mijn pols is van echt goud en heb ik altijd om. Ik vind hem super mooi. Zeker voor in de zomer natuurlijk, maar in de winter draag ik hem even goed.


Dit horloge vind ik zo gaaf. Hij is apart, sportief, vrolijk. Maar ook echt iets voor de warmere dagen want met lange mauwen zit het niet fijn en zie je hem bijna niet. Enigste nadeel is wel dat de band wat zweterig is. Dus met echte warme dagen zit hij dan ook niet zo fijn.

Mijn horloge van Fossil zal ongetwijfeld ook al wel een bekende zijn. Ook deze draag ik stug door in de winter, maar in de lente en zomer is hij natuurlijk extra leuk!

Deze schattige oorbelletjes heb ik laatst bij de Six gekocht. Ik vind ze zo leuk, en super betaalbaar natuurlijk. Goud met een leren turquoise touwtje erdoorheen. 

Ik weet niet wat het is, maar ik krijg bij dit t-shirt altijd visioenen van een fifties ijssalon. Can't help it. Ik heb deze in de sale bij de Sting gekocht. Nog niet gedragen, maar dat zal niet lang meer duren!

Hij hangt er wat scheefjes bij, en ondanks dat ik er wat bleekjes van word vind ik dit ook een echt lente bloesje. Super schattig met die bloemenprint en dat pastel blauw.

Deze zomerjas heb ik van de week bij de New Yorker gekocht. Ik kan niet wachten tot ik hem aan kan!

Twee pastelkleurige broeken. Die roze heb ik vorig jaar gekocht en heeft een hoge taille. Die groen/blauwe komt van de Tally Weijl en heb ik nog niet gedragen, maar ook dat zal wel goed komen!

Deze kennen jullie ook wel, mijn favoriete tas! Kan ik binnenkort weer extra veel gebruiken!

Dit vind ik al iets meer een zomertas, zeker omdat ik hem voornamelijk op het strand gebruik maar voor in de lente is hij natuurlijk ook leuk en lekker vrolijk. Vooral omdat de lente doorgaans beter weer kent in Nederland dan hartje zomer.

Als laatste deze clutch van Bijoux Brigitte. Wederom een lekker roze kleurtje, daar houd ik van!

Dit waren mijn favoriete lente items waarvan ik niet kan wachten om ze te dragen! Wat zijn jullie 'must haves'?


5 opmerkingen:

  1. Ik vind de armbandjes vooral heel schattig :) ook leuke tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Vooral de blauwe tas vind ik mooi :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oehhh, die blauwe tas! Superleuke items!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke items! De bruine tas is heel mooi!
    Liefs,
    Bo

    BeantwoordenVerwijderen