woensdag 10 april 2013

Mijn drieëntwintigste schooldag

Een paar dagen later dan normaal, want ik moet toegeven dat ik het straal vergeten was, maar toch nog een verslagje van mijn schooldag afgelopen maandag.
Ik stond 1,5 voordat ik weg moest op, en nog had ik tijd te kort. Op het laatste moment was het dus zoals gewoonlijk haasten geblazen. Mijn ouders zouden meekomen naar school, maar ook zij waren wat later. 
Ik begon met mijn vader. Die wilde 'heren gedekt'. Dus bovenop gelijke lengtes en aan de zijkant en achterkant afnemende lengtes. Oren lekker vrij en bakkebaarden vooral niet te lang. Het klinkt zo 'simpel' maar ik ben echt nog niet snel met knippen. Het duurde een eeuwigheid voordat ik klaar was, maar ik wilde ook voor elke stap even de zekerheid en goedkeuring van de juffrouw hebben. Omdat het zo lang duurde is mijn vader daarna weg gegaan, en mijn moeder bleef natuurlijk omdat ik haar ook moest knippen. Dat ging al iets sneller, want zij wilde laagjes in haar haar, en daar ben ik al iets zekerder over. Ik heb nog wat foto's gemaakt voor het portfolio wat we eind van het lesjaar af moeten hebben.
Na de lunch heb ik me nog even over mijn pop gebogen om het opknippen te oefenen, maar ik geloof dat dat één groot drama was. Dan is opscheren toch makkelijker.
Gelukkig had de juffrouw een nieuwe verf die ze op mij uit wilde testen met highlights. Ja, prima hoor. Als je heel hard je best doet zie je wel verschil, maar ze heeft het ook maar op een paar plukjes aangebracht. Het is een mooie warme, lichte kleur.  Ze wilde er nog even een foto van maken voor een collega, dus werden mijn haren ook meteen gestyled. Wat een service haha.

Dit was mijn schooldag van afgelopen maandag! Het is wat aan de late kant, maar beter laat dan nooit, toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen