donderdag 21 maart 2013

Welcome Spring

Eindelijk is het dan lente. Nou ja, officieel dan. Aan het weer is nog niks te merken. Toch wilde ik een klein beetje de lente met jullie vieren d.m.v. deze inspiratiepost. Want nu kan het nooit lang meer duren! Toch?


 Bij lente horen natuurlijk lammetjes. Zo schattig!

 En bloesem en bloemen!

 Tulpen heb ik nog niet gezien, maar krokussen en sneeuwklokjes al wel.

 En vogeltjes. Maar die leggen pas in mei eitjes, naar het spreekwoord luidt.

 De ramen kunnen ein-de-lijk weer open. Lekker door luchten na een lange winter.


 Ze moeten niet al te dichtbij komen, maar van bijtjes word ik vrolijk.


 Ook jonge eendjes kunnen niet missen.



Hyacinten zijn mijn favoriete bloemen. Vooral de roze uiteraard. Ze ruiken zo lekker! Ik ga morgen maar eens kijken of ik ze ergens kan vinden. Zo kan ik de lente alvast een beetje in huis halen!

Deze laatste is iets minder leuk, maar daarom niet minder waar: hooikoorts. Veel mensen hebben er last van, maar je kunt niet alles hebben, niet waar?

Ik kan echt niet wachten tot de lente echt aanbreekt. Ik heb het zo gehad met die kou, die sneeuw en het depressieve weer. Ik hoop heel hard dat we een goede lente en zomer krijgen dit jaar, anders blijf ik de rest van het jaar chagrijnig waarschijnlijk, haha. Laat die lente maar komen! Wat jullie ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen