dinsdag 26 maart 2013

Wanna-have: Michael Kors tas

Mooi is hij he? Een echte wanna have van me. Gelukkig is hij een stuk goedkoper dan de Celine tas die een tijdje terug de eer had mijn wanna-have te zijn (en nog steeds is, maar veeel te duur). Goedkoop is deze tas met zijn 360 euro niet te noemen, maar het sparen mijns inziens wel waard.
Helaas kon ik geen fatsoenlijke foto vinden, maar dit is hem! Ze zijn er in meerdere kleuren, maar ik zou hem dan in bruin, zwart of grijsblauw willen. Geen fuchsia roze of knal groen in ieder geval. Al moet ik zeggen dat de knalgele toch ook wel erg gaaf is.
Ik vind dat als je zo'n dure tas aanschaft, hij maar beter zo neutraal mogelijk kan zijn, zodat hij bijna overal bijpast en je hem altijd kunt gebruiken. 

De zwarte pas echt overal bij, maar ik denk haast dat ik de bruine toch wel mooier vind. Wat vinden jullie?
De tas is groot genoeg om mijn troep in mee te nemen, maar is niet onhandig groot zoals de shoppers die je nu veel op straat ziet. Zoals je ziet toont hij enige gelijkenis met de Celine tas die ik ook ontzettend mooi vind. Die zou ik ooit,ooit nog wel willen. De prijs is alleen niet mis: voor de Celine luggage tote betaal je een 'luttele' 1600 euro, afhankelijk van het formaat. De grootste is dacht ik 1800 euro. Dan is deze tas van Michael Kors toch een stuk prettiger om mee te beginnen.

Dit zijn overigens geen spullen die ik zo 1-2-3 even kan kopen als ik daar zin in heb. Ik moet hier wel echt voor sparen. Vroeger kon ik helemaal niet sparen, maar ik begin er steeds meer plezier in te krijgen. Je hebt iets moois om naar uit te kijken, je hebt het idee dat je er voor 'gewerkt' hebt. Daarbij koop ik een stuk minder prulletjes die alles bij elkaar net niks waard zijn. Als je eenmaal voor iets moois hebt gespaard wat je graag wilt hebben kun je er echt trots op zijn. Het betekent ook meer voor je denk ik. Want zo'n uitgave overdenk je goed en doe je niet zomaar, je hebt er moeite voor gedaan en je hebt dan natuurlijk ook wel echt iets moois, en niet iets wat je net even bij de wibra gehaald hebt (waar ook niks mis mee is, want ik heb eigenlijk alleen maar hele goedkope tassen!) zonder er al te hard over na te denken, met als gevolg dat je het nooit gebruikt en vervolgens een jaar later bij het grofvuil ligt. En dat is natuurlijk ook super zonde!

Wat vinden jullie van deze tas, en welke kleur vinden jullie het mooist? Zo uit mijn hoofd hebben ze roze, geel, groen, bruin, zwart en grijsblauw.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen