dinsdag 19 maart 2013

Tip: Maak foto's van je (dure) sieraden

Ik had het mijn moeder al een hele tijd geleden aangeraden om te doen, maar zelf had ik het eigenlijk ook nog niet gedaan. Dus vandaag besloot ik om goede foto's van mijn wat duurdere sieraden te maken. Mochten ze ooit gestolen worden, of je verliest ze heb je duidelijke foto's voor de politie.
Mijn sieraden zijn natuurlijk geen duizenden euro's waard. Maar  je kunt maar goede foto's hebben. Je weet maar nooit. Als je ze een keer kwijt bent heb je er spijt van dat je het niet hebt gedaan. 
Bij 'Opsporing verzocht' zie je ook regelmatig foto's voorbij  komen van gestolen juwelen. Daarnaast kun je op deze manier beter aantonen dat het jouw sieraden zijn, mochten ze terug gevonden worden.


Dit zijn een aantal van de foto's die ik genomen heb. Zoals ik al zei heb ik natuurlijk geen extreem dure sieraden, maar better safe than sorry! Ik voel me er zelf prettiger bij als ik er toch even foto's van maak.
Hebben jullie er zelf ook al eens aan gedacht om je sieraden of andere kostbare bezittingen te fotograferen?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen