woensdag 27 maart 2013

Tien fijne producten voor de lente

Ja, langzaam maar zeker begint de lente dan toch steeds iets meer in zicht te komen. Het is dan weliswaar 5 graden, maar de zon doet stinkend haar best om de wereld wat  op te vrolijken. Om extra in de stemming te komen heb ik vandaag 10 fijne of gewoon leuke lente producten op een rijtje gezet... komen ze!

Lente lakjes van O.P.I.
Ik begin met twee lakjes van O.P.I., mijn favoriete merk. Dit zijn Elephantastic Pink en Tutti Frutti Tonga. Echte vrolijke lente kleurtjes!

Vineyard Peach Body Butter
Dan deze heerlijke body butter van The Body Shop. Hij ruikt naar Perzikjes, maar dan wel realistisch  dus heel fris en niet mierzoet. Een butter is wel zo fijn, omdat het nog steeds behoorlijk fris is buiten en je huid het zwaar te verduren heeft gehad van de winter, maar wel één met een fris lente geurtje en een vrolijke verpakking!

Zomergloed dagcrème
Om alvast een beetje een kleurtje te krijgen gebruik ik deze zelfbruinende dagcrème van de Etos. Zo ga je tenminste niet spierwit het voorjaar in!

Hema Terra Bronzing Powder
Om een net iets zonnigere glow op je gezicht te creëren. Ik vind hem erg mooi, niet te donker maar je moet wel oppassen dat je er niet te oranje uit gaat zien. Met mate dus.

Catrice Prime and Fine Highlighting powder
Een mooie warme highlighter voor een zacht prijsje!


Essence Silky Touch Blush
Deze blush is niet zwaar gepigmenteerd dus zuinig hoef je er niet mee te zijn. Ik vind dit een hele mooi, lieve kleur. Zacht roze met iets van peach erin. Ik heb de kleur 010 adorable. Ik heb hem al een tijdje dus ik weet niet zeker of hij nog te koop is.

DKNY Be Delicious
Mijn all time favorite geurtje. Hij is lekker fris, en dus lekker lente achtig. k heb hem al een aantal keer opnieuw gekocht, en zal dat ook blijven doen. Perfect voor de lente en de zomer!

Rimmel Apocalips 501 Stellar
Een behoorlijk felle kleur, maar in de lente kan dat best toch? Helemaal als je al een kleurtje hebt gekregen van de zon. Het is niet mijn favoriete lipstick/gloss maar het is wel een gave kleur.
Die lijmresten kreeg ik er trouwens niet af. Niet zo'n lekker gezicht, maar goed we weten wat het is.

Clarins Colour Quench Lip Balm
Mijn favoriete lipgloss. Hij ruikt lekker en het is een prachtige peachkleur. Precies mijn kleurtje, en ook precies de juiste kleur voor de lente!

Wat zijn jullie favoriete producten voor de lente?


5 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb ik die blush :-)

    xx
    http://thelastbrokenroad.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat geurtje heb ik ook en ik heb echt de neiging om hem gelijk helemaal leeg op me te spuiten, hij is zooo lekker! Die highlighter van Catrice ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the body shop body butters, will have to try out the peach one!

    Sita xx
    http://buttonsapart.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The nail-polish is so pretty. Love the colours! :*
    All the best from charming Berlin,

    Jana & Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow love die O.P.I. kleurtjes <3! Die parfum heb ik trouwens ook =D!

    BeantwoordenVerwijderen