woensdag 13 maart 2013

Shocking: Sephora verdwijnt uit Nederland

Nee, ik shit je niet. I wish I did. Sephora gaat haar deuren sluiten, en wel per mei/juni. Serious, ik snap hier niks van. Ook op de site wordt er niet bepaald opheldering gegeven...
Alle filialen binnen de V&D sluiten per 1 juni, en de andere filialen ergens in mei. De precieze datum is hier nog niet van bekent. Wat een schok zeg, ik baal echt. En al die mooie merken... Urban Decay, Too Faced en Make-up Forever... gone. 
Kort na dit bericht werden het Twitter- en Facebookaccount gesloten. Zeer vreemd allemaal. Iedereen zit natuurlijk met vragen.
En als klap op de vuurpijl komt er hoogst waarschijnlijk geen opheffingsuitverkoop!! Laten we hopen dat andere winkelketens ook snel deze merken zullen verkopen.

Ik voel me haast een soort verslagen. Dit had ik nooit aan zien komen. Naar mijn idee liep de Sephora erg goed. Ik kwam er regelmatig snuffelen. Meestal belandde ik als eerste voor het uitgebreide assortiment van O.P.I. Maar eigenlijk was alles interessant! Zoveel mooie en interessante dingen hebben ze. Ik hoop dat er toch iets van een uitverkoop komt, daar hebben we recht op!



7 opmerkingen:

  1. Balen!!
    Dan voor juni nog maar wat inslaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God, I'm shocked... and disappointed :( I hope for a big sale too, here we come V&D Den Bosch! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje ik hoop ook op een uitverkoop maar dat zit er niet in denk ik :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WHAT? nooooooooo niet sephora :(

    xx
    http://thelastbrokenroad.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt jammer! Ik was vandaag al even langs geweest omdat ze online hadden gezet dat er een grote sale was. Helaas was dit maar 10% op de luxere merken. Hopelijk gaan de prijzen dus nog omlaag :D maar toch blijf ik liever de Sephora shop in Nederland houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "Ik hoop dat er toch iets van een uitverkoop komt, daar hebben we recht op!"


    Je bedoeld.. wat vervelend voor alle medewerkers?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. damn, je snapt het idee, right? Natuurlijk is het vervelend voor de mensen die er werken, maar aangezien ik niet weet hoe het daar allemaal intern geregeld is en of er mensen zijn die evt. overgenomen kunnen worden kan ik daar weinig van zeggen...
      oh en btw, ik zou niet alles zo letterlijk opvatten ;)

      Verwijderen