zondag 3 maart 2013

Review: eos lipbalms

Zoals jullie misschien wel weten is mijn vriend 3 weken in Amerika geweest, and guess what? Hij heeft 2 lipbalms van eos voor me meegenomen! Ik heb Summer Fruit en Pommegranate Raspberry. 
Toen hij naar Amerika ging vroeg ik hem meteen of hij deze mee wilde nemen. Ik weet dat je ze ook op internet kunt bestellen, maar dan zit je weer met verzendkosten te kijken, plus dat ze in Amerika iets goedkoper zijn! Daarbij is het een hartstikke leuk souvenirtje, toch?

Vanaf de eerste keer dat ik ze zag was ik meteen verliefd. En hoe kan het ook anders? Zulke vrolijke, schattige bolletjes. Ook de 'smaken' klonken veelbelovend. En niet geheel onbelangrijk: ze bevatten shea butter en jojoba olie, en zijn 100% natuurlijk, en 95% organisch. Wat wil een mens (lees: beauty junky) nog meer?!
See for yourself:
De verpakkingen waren een beetje beschadigd door de lange reis en de propvolle koffers, maar het is gelukkig nog leesbaar!

De ingrediënten: (rood/oranje is summer fruit, en rood/roze is pommegranate raspberry)


De balsems smeren lekker weg over je lippen, en de ronde vorm is verrassend prettig. Ze ruiken lekker fruitig en zoet, maar de geur is niet overheersend. 

Ja, ik ben erg blij met deze balsems van eos! Ze zien er super cute en vrolijk uit, ze ruiken lekker, smeren fijn en gemakkelijk weg en bevatten hoogwaardige ingrediënten. Nu wil ik eigenlijk alle kleuren! 
Pommegranate  Raspberry staat  er vreemd genoeg niet op, dus ik weet niet zeker of dit verder alle smaken zijn. Lemon Drop en Sweet Mint trekken me iets minder (de smaken dan, de kleuren wel!)
Ik heb echt een zwak voor lipproducten, en dan met name lipbalsems en lipglosses. Oké en lippenstift eigenlijk ook wel een beetje. Maar dan wel subtiele kleurtjes.
Oja, en had ik al gezegd dat ik er heel erg blij mee ben? Nee? Nou, bij deze.

Zijn jullie ook al gezwicht voor deze uber cute lipbalsems?


5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super fijn, ze gaan ook heel hard bij mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het scheelt dat ik heel veel lippenbalsems heb, dus zullen ze bij mij wat minder snel gaan ;) welke smaken heb jij? xx

      Verwijderen
  2. Ik heb de strawberry sorbet ! aahh super fijn.
    Ze ruiken echt te lekker.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die lijkt me ook super! ze zijn allemaal zo leuk hihi

      Verwijderen