dinsdag 12 maart 2013

Review: Catrice Camouflage Cream

Ik ga er geen doekjes om winden: ik ben fan. Lees hieronder waarom!
Het design vind ik mooi. Geen poespas. Een beetje MAC achtig zelfs, en dat is altijd goed natuurlijk. Het doosje gaat met een draaidop open, dus geen klikdop. Maar goed, niet dat dat iets uitmaakt natuurlijk.
Ik heb de lichtste kleur: 010 Ivory. Eigenlijk de perfecte kleur voor mij, maar ik kan me voorstellen dat die voor sommige meiden zelfs nog iets te donker is. De camouflage cream dekt goed, smelt een beetje op de huid, is gemakkelijk aan te brengen en geeft een heel mooi oplichtend effect onder mijn ogen. Op de huid neigt de concealer meer naar geel, dus zal hij met name geschikt zijn voor mensen met een warme ondertoon. Deze dan he, die andere kleuren weet ik niet.
Zonder camouflage cream.

Met camouflage cream. (En nee, ik heb hier geen foundation op)

Need  I say more? Ik moet er wel bij zeggen dat de eerste foto gisteren aan het einde van de middag gemaakt is, en de na foto vanochtend, dus het licht is wel iets anders.
Er zit 3 gram n het potje en de houdbaarheid in in principe 6 maanden. Ik houd zelf altijd de richtlijn aan: als het anders gaat ruiken, of de structuur veranderd kan het weg. Ik verwacht dat  als je er een beetje hygiënisch mee om zult gaan dat het dan best wel wat langer mee kan.
Nu moet ik heel eerlijk bekennen dat ik het bonnetje heb weggegooid en ik de prijs niet meer weet! Ik meen dat hij tussen de 2 en de 3 euro heeft gekost. Voor het geld hoef je het sowieso niet te laten dus!



3 opmerkingen:

  1. love it!! By the way I am hosting a MICHAEL KORS GIVEAWAY , beautiful bracelet. xoxo

    www.friendsaerfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen