woensdag 27 maart 2013

NOTD: Tutti Frutti Tonga

Je hebt hem al voorbij zien komen in het vorige artikel, maar ik laat hem hier even wat uitgebreider zien: Tutti Frutti Tonga van O.P.I. Ik vind het een hele mooie, zachte subtiele lente kleur. Ik ben er blij mee dus!
Ik vind het zo irritant dat je van dichtbij alle oneffenheden en foutjes ziet. Je kunt wel zien dat ik nooit genoeg geduld heb om de lak te laten drogen. Gelukkig valt dit van een afstandje niet op. Waar ik helemaal een hekel aan heb is afgebladderde nagellak, daar zul je mij echt niet snel mee zien! 
Ja wat kan ik nog meer over deze lak zeggen? O.P.I. vind ik sowieso super fijn. En er zit best veel in een flesje, dus omgerekend zijn ze zo duur nog niet. Voor één flesje betaal je rond de 14 euro. Op de foto heb ik 3 laagjes aangebracht. De finish vind ik wat parelmoer achtig. Normaal houdt ik daar niet zo van, maar dit lakje vind ik erg mooi!




6 opmerkingen:

  1. Perfect neutral shade.
    Would love you to check out my latest outfit post + I'm giving away a Trench coat!
    Wishing you a Happy Easter Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    BeantwoordenVerwijderen