vrijdag 15 maart 2013

NOTD: Rimmel Cocktail Colour Hawaiian Punch

Jullie kenen vast allemaal wel de nieuwe lakjes van Rimmel London, de  Cocktail Colours. Ik heb alleen de kleur Hawaiian Punch. De rest sprak me minder aan.

De lakjes van Rimmel vind ik altijd erg fijn, niks op aan te merken. Ik was meteen verliefd op deze kleur, en volgens mij is hij bij meer dames favoriet. 
Hawaiian Punch is de perfecte kleur voor in de lente en de zomer. Gelukkig scheen gisteren het grootste gedeelte van de dag de zon, dus kreeg ik meteen een lente gevoel.
Zoals ik al zei vind ik de kleur  mooi, maar zo op mijn nagels toch ook wel wat fel. Zeker met die glitters erin. Je moet ervan houden en het durven denk ik, want een eye catcher is het wel.
In de zon. Op de foto's zit er nog geen topcoat overheen en ik heb 3 laagjes aangebracht.

Desalniettemin ben ik blij met mijn nieuwe lakje! Hebben jullie ook al lakjes van de nieuwe Cocktail Colour lijn?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg pretty! Ik heb nog geen lakjes van deze lijn maar wil misschien wel het paarse kleurtje gaan kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen