zaterdag 23 maart 2013

NOTD: Nails Inc. met stipjes

Ik kwam op dit idee door de nailart post van Beautynailsfun. De kleur van deze nagellak vind ik heel mooi, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid netjes aangebracht. Of ja, het aanbrengen gaat wel, maar het droogt op de een of andere manier nooit mooi op. Heel irritant. Dus om dat te camoufleren heb ik er met witte nagellak stipjes op gezet. Super schattig en leuk voor pasen straks!
Je kunt wel zien dat de nagellak niet zo netjes zit, van een afstandje valt het gelukkig niet op. Ik heb geen idee wat ik fout doe, want met lakjes van O.P.I. en Rimmel heb ik dat niet. Misschien droogt deze lak langzaam, want ik heb toch al nooit geduld om te wachten, haha. Anyway, ik vond het zelf wel een leuke oplossing, en van een afstandje valt het dus gelukkig niet zo op! 



4 opmerkingen:

  1. Jammer dat hij niet werkt zoals je wil, de kleur is wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahw wat is die nail-art schattig! Echt leuk ziet het eruit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! :)

    xx
    http://thelastbrokenroad.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi

    Great Blog!

    I’m following your blog, i hope you follow my :)

    http://umblogfashion.blogspot.com

    Kiss,
    Liliana

    Check out my blog: Um Blog Fashion

    Check out my bloglovin: Bloglovin - Um Blog Fashion

    BeantwoordenVerwijderen