vrijdag 22 maart 2013

New in: Naked 2 palette Urban Decay

Het bericht dat Sephora uit  Nederland verdwijnt per 1 juni heeft inmiddels iedereen al bereikt. Daarom besloot  ik niet langer te wachten, en ben ik naar de Sephora in Den Bosch gegaan om het Naked 2 palette aan te schaffen.
Er  waren gelukkig nog 4 stuks, want ergens was ik al bang dat hij uitverkocht zou zijn. Mocht je ook nog het Naked 2 palette aan willen schaffen in Den Bosch, zou ik snel zijn want er  zijn er nu nog maar 3 en er wordt niks meer aangevuld! Momenteel is het overigens ook prijzencircus in de V&D dus elk 2e product is de halve prijs. 



Zoals je ziet zit er net als bij het naked 1 palette een kwastje bij. Alleen heeft deze ook nog een fluffy kant. Het kwastje van nr. 1 vind ik in elk geval erg fijn werken, dus ik ga er vanuit dat ook dit kwastje van goede kwalteit is.


Laten we de kleuren eens van dichtbij bekijken. Het zijn stuk voor stuk prachtige nude kleuren. Afwisselend mat en glans. Hoewel glans ruim in de meerderheid is. Daar moet je natuurlijk wel van houden. Persoonlijk houd ik er van om mat en glans te combineren in een ooglook. 



Bij het Naked 1 palette zat een oogschaduwbasis. Super handig natuurlijk. Bij dit palette zit een lipglossje wat ik nog niet geprobeerd heb. De kleur vind ik niet zo mooi, en ik vind het een wat vreemde combi. Leuk dat ze er nog iets extra's bij hebben gedaan, maar van mij had er best weer een oogschaduwbasis bij mogen zitten. Of een mini All Nighter bijvoorbeeld!

Ik heb mijn palette nog niet uitgeprobeerd, maar ik ga er vanuit dat het pigment en de kleuren dik in orde zijn. Ik heb nu al zin om er morgen een ooglook mee te maken! 

Zijn jullie nog van plan om langs te Sephora te gaan en er het een en ander in te slaan? En zo ja, welke producten wil je echt nog hebben voordat Sephora haar deuren sluit?


3 opmerkingen:

  1. Je brengt me op een idee, ik ga morgen ook langs om naked 2 te kopen! Ik wil hem al zo lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks lovely!

    Sita xx
    http://buttonsapart.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen