dinsdag 19 maart 2013

My life in pictures

De vorige 'My life in pictures' is alweer een tijdje geleden, dus tijd voor een nieuwe! Laten we van start gaan met Zyra, haha wat is het toch een nieuwsgierig aagje. Een camera is natuurlijk ook wel machtig interessant. Geef toe.



Hoppaa! Alle meuk bij elkaar. Ik had net een bestelling gedaan bij de Body & Fit shop. Ik had Caseine en Creatine besteld (die laatste heb ik weer terug gestuurd omdat er tarragon in zat, en ik dat niet helemaal vertrouw met mijn schildklier). De beker en het zakje kreeg ik bij mijn bestelling. Toch leuk :)

Deze maand heb ik natuurlijk ook mijn Blackstones gekocht. Helemaal happy.

Met Britt in de Douglas in Utrecht. Hier had ik net een lipstick van MAC geprobeerd. Ik wil hem toch graag bestellen, maar ik weet de naam niet meer!

Jeej, mijn vriendje had deze lipbalms van eos voor me meegenomen uit Amerika. Hij is daar in totaal 3 weken geweest.

Kleine meisjes worden groot. Mijn zusje Esmee heeft een kamer gevonden en gaat dus ook het ouderlijk huis verlaten. En guess what? Op kruipafstand van mijn huis! We worden nu (achter) buren.

De hele familie heeft staan krabben. Inmiddels is alles klaar en is ze bijna over.

Samen met Bregje heb ik vorige week mijn tanden laten bleken. Dit was vlak voor ik naar binnen ging.... en ik kwam er ongeveer hetzelfde, maar dan 120 euro lichter weer uit. Geen aanrader dus. Tenzij je dol bent op extra gevoelige tanden natuurlijk. Die van mij zijn nog steeds gevoelig.

En als afsluiter weer mijn kleine meisje. Ze is dol op knagen, bijten en vechten. Ik weer iets minder, haha. Maar dit was wel heel schattig.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen