donderdag 7 maart 2013

Mijn 10 favoriete lipproducten

Lipproducten. Ik ben er verslaafd aan. En dan met name lippenbalsems en lipglosses. Vandaag laat ik jullie mijn tien favorieten zien. Ready, set, go!
Ik begin met de glosses. Ik ga er niet letterlijk een top 10 van maken, omdat ik dan niet weet welke ik waar zou moeten plaatsen, want ze zijn allemaal fijn!

Clarins Colour Quench Lip Balm (Long Lasting Moisture & Shine)
Ik ben best wel gek op deze lipgloss. De favoriet van de lipglossjes denk ik. Het is een prachtige subtiele perzik kleur en  hij ruikt lekker. Dit is een sample die ik ooit gekregen heb, maar (afhankelijk van de prijs, haha) zou ik hem echt wel opnieuw kopen!

Essence XXXL Shine lipgloss, Sparkling Papaya (18)
Ook al zo'n mooie perzikkleur. Deze is iets meer oranje dan die van Clarins en hij ruikt naar snoepjes. Niet zomaar snoepjes, maar oldskool Dummies! Yumyum. Dit is een favoriet vanwege de kleur, de geur en de prijs. Essence is lekker budget.

Make-up Studio, Lipgloss Supershine (transparant)
Nou, en hij doet zijn naam eer aan hoor. Supershine it is. En niet te zuinig. Qua glans is dit mijn ultieme favoriet. Een beter ben ik nog niet tegen gekomen. Nu moet ik we bekennen dat ik hem met name gebruik voor visagie, en wat minder bij mezelf. Hij is zo hoogglans, dat ik het voor overdag niet per se nodig vind. En er zit natuurlijk geen kleur in, hoewel hij de lipstick waar je het overheen doet wel iets warmer maakt.

MAC Impassioned

Dit is natuurlijk geen alledaagse kleur, dus vaak draag  ik hem niet. Maar ik vind de kleur wel erg mooi, en hij ruikt lekker naar vanille! Het is een felle roze met warme ondertoon. Bekijk de volledige review hier.

eos Lipbalms
Moet ik hier nog iets bij vertellen? Ze zitten vol met goede ingrediënten  zijn niet op dieren getest, ruiken lekker, smeren fijn en zien er super leuk uit! Zeker een favoriet. Ik heb Pommegranate Raspberry en Summer Fruit. Klik hier voor een uitgebreide review.

NYC Applelicious

Ik hou van deze glossy lipbalm. Hij ziet er super cute uit, ruikt zalig en smeert fijn. Zoals je ziet gaat deze al even mee. Ik heb 'Pink Lady'. Klik hier voor een uitgebreidere review.

Revlon Colourburst Lip Butter
Als je mij al langer volgt heb je deze al zo vaak voorbij zien komen. En het is nog steeds een favoriet. De kleur, de huls, hij verzorgd... Wat wil een mens nog meer? Hij heeft geen overduidelijke kleur af zoals een lipstick, maar toch is hij aardig gepigmenteerd en geeft je lippen net even een mooiere kleur. Ik heb 'Peach Parfait', de perfecte kleur voor mij. Klik hier voor een uitgebreide review.

Maybelline Coloursensational Popsticks

Ik heb zelf de 'Cherry Pop'. Ik heb hem van een vriendin gekregen bij wie hij feloranje op haar lippen werd. Not so charming. Bij mij heeft hij dat effect gelukkig niet. Ik vind hem zo cool vanwege de huls, en de doorzichtige stick. Schijnbaar wordt deze lipstick bij iedereen een andere kleur. Vet toch? Hij ruikt lekker mierzoet en hij smeert ook eigenlijk heel oké. 

The Beauty Bakery, Creamy Lip Butter
Ik heb de 'smaak' 'Bubble Gum'. Hij smeert echt super fijn en ruikt goddelijk. Een echte bubble gum geur. Ik heb hem pas net, maar hij mag zeker bij de favorieten!

Dit waren mijn tien meest favoriete lipproducten. Hebben jullie nog aanraders voor me? Een tijd geleden alweer heb ik een video opgenomen van mijn lipproducten stash, hij is inmiddels alweer aardig gegroeid, maar de geïnteresseerden kunnen hem hier terug zien!


3 opmerkingen:

  1. De eos lipblam, revlon lipbutter en tbb lipbalm vind ik ook heel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great post!

    I'd love it if you checked out my blog :)
    http://thelastbrokenroad.blogspot.nl

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous full lips
    Bij full lips worden de lippen helemaal ingekleurd. Hierdoor biedt het de mogelijkheid om een vernieuwde en natuurlijke mond te creëren. Ook zullen je lippen voller lijken.

    Ook kunt je als je lippen wat bleek zijn je lippen een oppepper geven. Full lips is geen vervanging voor lipstick. Je kunt er altijd een lipgloss over aanbrengen. Dit verrijkt de kleur van de gepermanente lippen. Nu heb je mooie lippen!

    BeantwoordenVerwijderen