woensdag 6 maart 2013

Bestelling bij The Beauty Bakery

Toen ik zag dat The Beauty Bakery afgelopen zondag 20% korting had, kon ik dat natuurlijk niet weerstaan. Ik heb een kleine bestelling gedaan. Benieuwd wat er vandaag bij mij werd bezorgd? Lees dan snel verder!
The Beauty Bakery is een feel-good winkeltje vol zoete, decadente skin treats om je zelf uren mee op te sluiten. And guess what? Deze jongens gaan niet op je heupen wonen! Romige bath & body treats in de vorm van cupcakes, taartjes en whipped frosting met geuren die je doen watertanden. Huppekee, 2 verslavingen in één. Want het oog wil ook wat. De producten worden gemaakt met natuurlijke fairtrade botersoorten, essentiële oliën, verse vruchten, herstellende kruiden en zuiverende bloemen en planten. En omdat we alleen maar producten willen die intensief voeden, waanzinnig ruiken en wanna-touch zacht maken, wordt er op dure ingrediënten niet bezuinigd. En dat merk je. Natuurlijk wordt er niets op proefdieren getest. Hell No! Hooguit op proefvrienden en proefzusjes. Smeert net wat lekkerder. And we like that. A lot.

Maar goed, op naar mijn bestelling!

Whipped Body Butter, Strawberry Coco
Hmm, deze bodybutter ruikt zó eetbaar. Snoepjes, taartjes, slagroom.... als het maar mierzoet is! Ik moet de verleiding weerstaan om er niet een hapje van te proberen. De bovenste laag is zo luchtig geklopt dat het echt op slagroom lijkt.
You see? Net stevig geklopte room. Als je goed kijkt zie je hieronder dat de butter uit 2 laagjes bestaat. De bovenste laag  zal 'Coco' zijn denk ik, en de onderste licht roze laag de 'Strawberry'. 
Eerder had ik al de Whipped Body Butter in de geur Frosted Cupcake. Ik was er  zo gek op datie er snel doorheen ging bij mij. Smeren werd gewoon leuk!

Body Butter Bar, Whipped Cream & Pink Sugar
Dit is een Body Butter in vaste vorm. Ik had nog nooit zoiets geprobeerd, dus het leek me wel heel erg leuk om uit te testen. Je kunt deze bar het beste na het douchen gebruiken, want op een warme, ietwat vochtige huid worden de ingrediënten nóg beter opgenomen. En je kunt hem natuurlijk ook als massagebar gebruiken... ;)
Ook dit product ruikt goddelijk en eetbaar. Tja, what can I say? Ik ruik nu eenmaal graag naar een wandelende zuurstok! De bovenste laag vertegenwoordigd een laagje whipped cream, en de onderste roze laag -hoe kan het ook anders-  de pink sugar. Hmm, wat heb ik toch een goede smaak! (Al zeg ik het zelf).

Creamy Lip Butter, Bubble Gum
Deze ruikt naar ehm... ja, Bubble Gum! Alsof ik heel oldskool met mn waffel vol met knalroze kauwgom bellen sta te blazen. And I like it! De stick is gewoon wit, maar smeert ook nog eens onwijs fijn. Hier kan menig Labello een puntje aan zuigen. Stiekem smeert hij zelfs fijner dan de eos Lipbalms. Maar dat zei ik niet hardop. 
Ja, ook met mijn nieuwe Lip Butter ben ik erg blij. En dan nog het meeste met de lekkere geur. Bubble Gum... wie ruikt daar nu niet graag naar? 'Bubble Gum' is overigens één van mijn favoriete woorden, maar dat ter zijde. 

Ik kan weer even vooruit maar mijn nieuwe aanwinsten. Wat is jullie favoriet van The Beauty Bakery? Ik kan niet kiezen!


3 opmerkingen:

  1. De whiped body butter vind ik super fijn!! Ben benieuwd naar de "vaste" body butter. Beetje hetzelfe idee als de bodybutter/massage bars van Lush

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik denk het wel. Die van Lush heb ik alleen nog nooit geprobeerd maar zal ongetwijfeld hetzelfde idee zijn :)

      Verwijderen