donderdag 28 februari 2013

Wanna-haves: H&M

Ik noem het wanna-haves, maar het is niet  zo dat ik alles wat ik hier nu post ook zou kopen. 2/3 van de items vind ik meestal toch niet meer terug in de winkel, haha. Wel vind ik dit hele leuke kleding, dus ik ga binnenkort nog maar eens rondsnuffelen in de H&M!


 Altijd handig, zo'n vestje. Al moet ik wel bekennen dat ik er al twee heb: een bruine en een paarse. En als je altijd met hetzelfde model aan komt sjouwen worden je outfits ook weer zo saai...
 Ik hou van geel, maar vlak bij mijn gezicht word ik er bleek van. Daarom kan ik het het beste niet in de buurt van mijn gezicht dragen. Dit rokje bied uitkomst! Al vind ik hem toch ook wel weer heel opvallend...
 Toch leuk, zo'n ombre trui. Ik vind dit seizoen de truien alleen wel allemaal een beetje hetzelfde. Meestal zijn ze ook wat wijder en daar houd ik normaal niet zo van. Ik heb al wat wijdere modellen, dus ik kan er beter niet te veel aan schaffen.
 Wat een mooie blazer. Maar ik heb er al een aantal, en in de praktijk draag ik ze ook niet super vaak of zo. Dilemma...
 Schattig he? Misschien wel een beetje te schattig voor mij, maar ik kan het allicht eens aantrekken in de winkel.
 Voorspelbaar... luipaardprint. Wederom weer dat wijde model, wat ik opzich best leuk vind soms, maar van dit soort bloesjes heb ik er ook al 3...
 Een little black dress. Zal ik je eens wat verklappen? Die heb ik nog helemaal niet! Zwart is ook niet zo mijn kleur, maar het blijft handig om te hebben.
 Waarom deze ertussen staat weet ik ook niet zo goed. Het is wel een leuk bloesje, vooral onder een grijze blazer of zo (die ik niet heb).
 Zelfde verhaal. Hij is wel leuk maar niet erg bijzonder, en weer wijd!
 Dit is schattig in het kwadraat. Lekker jaren 50, ik hou ervan. Maar voor mij wederom iets te schattig denk ik. Maar ook bij deze geldt: proberen kan geen kwaad, toch?
Heel mooi vind ik deze jurk. Het is echt een beetje een wintertype jurk. Nu ben ik natuurlijk geen wintertype, maar van die strakke lijnen houd ik wel echt, en gelukkig kan ik dat ook wel hebben. Echt een beetje sexy-zakelijk. Love it!!

En dit waren mijn wanna haves van de H&M alweer! Wat vinden jullie van de items die ik ertussenuit heb gepikt? En wat denken jullie dat het leukst is bij mij??

1 opmerking:

  1. Hi, I am hosting a GIVEAWAY, is 18 karat bracelet. You will love it!!

    www.friendsarefashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen