woensdag 27 februari 2013

Inside my head

Het is weer eens tijd voor een persoonlijke update, want mijn vriend zit al bijna 3 weken in Amerika en we zijn nog nooit zo lang zonder elkaar geweest! Van te voren zag ik er wel een klein beetje tegenop, maar 3 weken gaan eigenlijk super snel.

Ik heb het zelf best druk gehad, dus dat scheelt een hoop. Veel afleiding gehad dus! Hij ging vlak voor carnaval weg, dus de eerste 3 dagen had ik al afleiding van de carnaval. Ook heb ik het er deze maand maar eens van genomen en heb ik de hele kiet van boven tot onder uitgemest en schoongemaakt. Grote voorjaarsschoonmaak dus. Was ook wel weer nodig. Daar heb ik ook wel een aantal dagen over gedaan. Ik moet nu nog één kamer, maar dat is niet zoveel werk.
Natuurlijk heb ik af en toe wel momenten dat ik hem mis en dat ik zou willen dat hij bij me was, maar je weet dat hij er over 3 weken gewoon weer is, en dat hij het naar zijn zin heeft. Dat is het belangrijkste! 
Ik vond het ook wel lekker hoor, ik ben normaal vrijwel nooit alleen omdat mijn vriend altijd thuis is. Ik ben elke dag wel een paar uurtjes van huis om te sporten of om boodschappen te doen, maar ook dan ben je in feite onder de mensen. En ik kan mijn eigen muziek draaien! We hebben allebei een hele andere muzieksmaak. Hij houdt vooral van metal en ik van hiphop. Ik hou eigenlijk van een hele hoop. Alleen ben ik van metal niet zo weg. Hij houdt gelukkig ook van dubstep, dat vind ik ook leuk om te luisteren. Maar het liefste luister ik liedjes waarbij ik mee kan zingen/rappen. Niet dat ik kan zingen of rappen overigens, misschien vind hij mijn muziek daarom maar niks! haha. Ik kan dan ook echt mijn mond niet houden. Dus ja, eigenlijk luisteren wij nooit muziek thuis. Maar nu kon ik dat dus wel. 
Ook kon Zyra wat meer aan me wennen. Hoewel... ik ben best veel weggeweest afgelopen weken, voor haar ook best wel saai. Maar alles kwam nu even bij elkaar of zo, op zich ook wel fijn natuurlijk. Anders zit je ook zo thuis te wachten tot hij weer thuis is. Daar hou ik niet van, haha.
Vorige week had ik een opdracht voor haar en make-up voor de opname van een videoclip. Was leuk om te doen. Zodra de clip af is zal ik hem uiteraard op mijn blog zetten. Het was wel voor een wedstrijd, dus het is afwachten of onze clip ook gaat winnen. Zou wel super cool zijn natuurlijk.
Verder heb ik gewinkeld met Britt in Utrecht, ben ik naar school geweest natuurlijk en heb ik veel met vrienden en familie afgesproken. Het sporten is er zelfs een beetje bij in geschoten! Daar baal ik wel van. Want als het even kan sta ik 6 dagen in de week te zwoegen in de sportschool.
Wat wel leuk is, is dat mijn zusje vanaf komend weekend mijn achterbuurvrouw wordt! Ze had op een kamer gereageerd vlak bij mij, en ze heeft de kamer gekregen. Binnenkort nog even met de familie naar de Ikea, leuk man. Ze hebben daar zoveel leuke dingen. Dit weekend zal ze wel met vriendinnen gaan verven en zo. 
Zaterdag kom Rob alweer terug uit Amerika. De tijd is zo snel gegaan joh. Zal wel weer wennen worden! Voor hem ook, helemaal met zijn jetlag. Maar goed, de ervaring leert dat je alweer snel aan je oude ritme gewend raakt.
Hoewel, ik hoop niet dat ik letterlijk weer terug val in mijn oude ritme, want ik had nu eindelijk een 'echt' ritme. Voorheen wilde ik nog wel eens regelmatig tot laat uitslapen, maar de laatste weken ga ik steeds bijtijds naar bed, en sta ik ook zo rond 9 uur weer op. Daar ben ik zelf wel heel  blij mee. Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik veel slaap nodig heb hoor. Dat is altijd al zo geweest. Maar ik probeer het te beperken tot 9 uur slaap per nacht. Minder wordt voor mij al best weinig. Voor een nachtje kan dat natuurlijk geen kwaad, maar 9 uur slaap per nacht vind ik zelf wel netjes. Zeker als je bedenkt dat ik regelmatig train is dat geen overbodige luxe. Je spieren herstellen zich 's nachts in je slaap, dus is het belangrijk om goed te slapen. Maar dat zit bij mij wel goed!
Ik ga hier nog maar even wat opruimen, en dan begint om half 9 mijn crime night op Veronica. Criminal Minds en zo. Vroeger vond ik het alleen wel leuker, want inmiddels heb ik alle afleveringen al gezien, en toen draaiden ze ook Flashpoint en Human Target. Mijn favorieten! Die zenden ze nu niet meer uit.
Oh well, ik ga nu echt iets doen!

Liefs Tara

2 opmerkingen: