vrijdag 1 februari 2013

NOTD: Catrice Mr. Brightsight

Ik moet zeggen dat ik het een heel mooi kleurtje vind. Echt mijn kleur en super leuk voor het voorjaar en de zomer. De kwaliteit van het lakje laat alleen wel wat te wensen over helaas...
De lak is vrij dik en er komen vaak dikke klodders van het kwastje. Ik heb hier 3 of zelfs 4 laagjes moeten lakken omdat hij heel onregelmatig opdroogt. Heel erg jammer, want het is zo'n leuk kleurtje voor een leuk prijsje. Ik weet niet eens zeker of hij nog te koop is, want het was een limited edition. Waarschijnlijk kun je hem nog wel vinden in die rommel bakjes met afgeprijsde make-up van het Kruidvat. Daar heb ik hem ook gevonden volgens mij.

Al met al is de kwaliteit van de lak gewoon heel er jammer. Tenzij je super goed in lakken bent en veel geduld hebt (al die laagjes moeten drogen enzo) dan zou het wat voor je kunnen zijn.
Ik zal deze lak echt nog wel dragen, je moet mij nagels dan alleen niet van te dichtbij bekijken want het ziet er gewoon niet heel netjes uit.
Gisteren heb ik toevallig zo'n zelfde kleur maar dan lichter gekocht van Nails Inc. Die leek al een stuk beter te lakken, dus die zien jullie binnenkort vanzelf voorbij komen op de site!



2 opmerkingen: