zondag 24 februari 2013

New in: Naked palette Urban Decay

Ik weet het, het is schandalig dat ik hem nu pas heb, maar beter laat dan nooit! Ik ben niet zo'n heel erg oogschaduw mens. Ik gebruik het vaak wel, maar hele nude kleuren. Op zich het perfecte palette voor mij zou je denken. Maar ik had natuurlijk ook al een hoop andere nude oogschaduws waar ik prima mee uit de voeten kon, en de naked palette is nou ook niet echt goedkoop te noemen.
Ik heb gekozen voor het Naked 1 palette, omdat deze iets warmere kleurtjes bevat dan het Naked 2 palette. Ik vind het zo'n mooi palette dat ik niet zal uitsluiten dat er misschien ook nog een Naked 2 palette komt in huize Tara. Ooit dan. Want nu ben ik blut. Haha nee grapje, zo duur was hij ook weer niet, maar ik heb toch zeker 43 euro betaald voor dit palette. 

En dit zijn de kleurtjes! De namen zijn metallic en een beetje weggevallen in het licht, maar die zie je zo bij de close ups beter.



Ik zie nu pas dat de kleuren in de close ups iets anders overkomen. Ze lijken hier iets grauwer en koeler, maar dat zijn ze niet. Ze zijn zoals op de bovenste foto. Maar zo kun je de finish en de namen wel iets beter bekijken!

Er zit een heel fijn kwastje bij, wat me enigszins verraste. Vaak zijn de kwastjes die bijgevoegd worden aan oogschaduws o.i.d. ruk. Maar deze vond ik echt fijn! Hij ligt wat zwaarder in de hand en de haartjes zijn zacht. Daarnaast zat er natuurlijk ook een oogschaduwbasis bij. Super leuk en goed idee van Urban Decay! Ik vind de oogschaduw basis ook echt fijn werken.

Jep, ik ben blij met mijn Urban Decay Naked palette. Ik heb net even snel een simpele look gemaakt, maar echt tijd om de oogschaduw uit te proberen heb ik nog niet gehad. Maar dat komt vast wel goed. Wel heb ik het idee dat de matte oogschaduws niet zoveel pigment afgeven. Mocht ik er na een wat uitgebreidere test niet tevreden over zijn laat ik jullie dat zeker weten. Maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Waarom zouden deze palettes anders zo populair zijn geworden?! 


3 opmerkingen:

  1. Ah tof dat je 'm hebt! Ik vind die palettes van Urban Decay zo mooi. En slim dat er een oogschaduwbasis bij zit inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er zo blij mee, ik gebruik hem bijna elke dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. snap ik! heb hem de afgelopen dagen ook constant gebruikt :)

      Verwijderen