dinsdag 26 februari 2013

My life in pictures

 Ik ben niet zo'n erge fotofreak die alles vast legt op de gevoelige plaat, maar zo af en toe schiet ik wel eens een plaatje. Dit zijn de foto's van afgelopen tijd die ik heb gemaakt van mijn dagelijks leven!
Ik zat wat te spelen met mijn camera. Ik vind bovenstaande foto best gaaf geworden eigenlijk!

 Nagelwieltjes. Deze foto heb ik ook gemaakt toen ik wat aan het spelen was met mijn camera. 

Zelfde verhaal. Dit is de dromenvanger die in de slaapkamer hangt. Dat kruisje is een oude oorbel van me die ik vroeger vaak droeg. Hij is helemaal zwart geworden!

Zyra bij mijn laptop. Eigenlijk mag ze helemaal niet op de tafel, maar je hebt er een dagtaak aan om haar er steeds af te gooien! Ik weet het, ik zou consequenter moeten zijn!

Zelfgebakken koekjes. Ik bak altijd semi gezonde koekjes. Volkoren, en nauwelijks vet of suiker :) That's how I like it! Klik hier voor het recept.

 Even een afscheidskusje voordat mama weer ging carnavallen.

Met een hele grote suikerspin!

Mijn vriendje zit momenteel in Amerika, en raad eens wat hij voor me meeneemt?  Lief he ^^
 Jaa, ik heb hem eindelijk hoor. Mevrouw de spuitelf haha. Het Naked palette van Urban Decay.

Hoppa, na het avondeten nog een shake erin. Deze is met banaan, mango, een scheutje multivitamine en een halve schep proteïne poeder. Maar na de helft klapte ik al uit mijn pens man, haha. Best machtig zo'n smoothie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen