dinsdag 5 februari 2013

Motivation: Fitness

Het is weer eens tijd voor ouderwetse fitness inspiratie. Ik ben er zelf gek op, het geeft mij echt motivatie om te knallen in de sportschool. Zo'n mooi lichaam zullen vee meiden wel willen, en dat kan! Je zult er alleen wel kei hard voor moeten werken... it's up to you ;)
Oh, en met 'kei hard werken' bedoel ik niet 'kei hard niks eten'. Eten is juist belangrijk voor een mooi, sterk en gezond lichaam. Trust me, met vasten ga je dit nooit bereiken. Neem het aan van iemand die het kan weten ;)
Ik zeg: Op naar de foto's!







































2 opmerkingen:

  1. Ik vind dat hier wel erg dunne meisjes bij zitten hoor. Sporten is oké, maar ik vind dat je niet te ver moet gaan! of hoeft te gaan. Meisjes met een maatje meer daar is ook niks mis mee, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee tuurlijk is er niks mis met een maatje meer :) maar als je je er zelf niet prettig bij voelt en graag gezonder, sterker en gespierder wilt worden (zoals ik) vind ik dit goede motivatie foto's :) heb ook geprobeerd om niet de dunne meisjes erbij te doen, want dat vind ik zelf ook niet zo mooi maar smaken verschillen natuurlijk ;) en je hebt gelijk want het moet wel gezond blijven!

      Verwijderen