donderdag 21 februari 2013

MAC gaat samenwerking met Rihanna aan

Gisteren heeft MAC aangekondigd dat ze een langdurige samenwerking met Rihanna aan gaan. Over het hele jaar verdeeld komen er een aantal collecties, onder andere tijdens de zomermaanden en de feestdagen.
"Uit het interview blijkt dat Rihanna al jaren MAC gebruikt tijdens haar tournee's, "als je aan make-up denkt en je zoekt iets dat er echt toe doet, dan is MAC het eerste merk dat in mijn hoofd komt" aldus Rihanna. "Welke kleur je ook zoekt, je weet dat je ervoor terecht kunt bij MAC. Ik ben gek op make-up en heb ook altijd gehoopt op een mooie samenwerking, maar dan wel met een merk dat bij mij past en dat is MAC".

Er staan 31 producten op de planning, en de samenwerking gaat van start met de nieuwe RiRi Woo lipstick. In totaal worden deze producten verdeeld over 4 collecties onder de naam "RiRi hearts MAC". Uiteraard zal de naam en de handtekening van de celebrity ook op de verpakkingen verschijnen. 

Deze foto twitterde Rihanna vlak na de shoot voor de promotie foto's. Vooral de lipstick vind ik prachtig. 

In de herfst zou er een wat grotere collectie uit moeten komen met o.a. twee oogschaduw palettes.
Ik ben heel erg benieuwd! Rihanna is een mooie, toffe vrouw en MAC een topmerk. Die samenwerking kan toch haast niet tegen vallen?
Hoewel... het is denk ik best lastig om iets vernieuwends uit te brengen op gebied van make-up. En een samenwerking met een celebrity is ook niet nieuw meer natuurlijk. Oh well, we'll see!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen