woensdag 27 februari 2013

Huisje Boompje Barbie

Na 'Barbies Bruiloft' en 'Barbies Baby' nu 'Huisje Boompje Barbie'. Ik ben er blij mee. Mijn dinsdagavonden waren al zo leeg aan het worden zonder Barbie en Michael!
De realityreeks staat dit maal in het teken van de verhuizing. Gisteren kon je al de terugblik 'Wat vooraf ging' bekijken. Met beelden van de vorige series, commentaar van Barbie en Michael en alvast wat beelden van de nieuwe serie.
Barbie denkt dat er geesten in de kinderkamer zitten en wil daarom verhuizen uit hun geliefde volkswijk. Ook vinden ze het tijd voor wat lichamelijke verbouwingen. Zo wil Barbie graag een borstvergroting, en denkt Mike aan een penisvergroting. 

Kortom: er is weer een hoop gaande in het leven van het showduo. Ik vind het persoonlijk geweldig om te kijken. Vaste prik bij mij op dinsdagavond. Ik lach me rot om de uitspraken en dat Haagse taaltje.

Vanaf komende week kunnen we dus weer massaal ons hart ophalen aan de nieuwe serie uit de realityreeks van Barbie en Michael.
Ieder dinsdagavond om 20:30 op RTL5. Zitten jullie ook voor de buis of vind je Barbie en Michael drie keer niks?


1 opmerking:

  1. Ek wil graag bors estetika te hê. Maar uit Turkye Ek het 'n goeie plastiese chirurg te vind.
    Memeestetiği

    BeantwoordenVerwijderen