zaterdag 23 februari 2013

Haartrends 2013

De 'out of bed' look loopt nu toch wel een beetje op zijn einde, en we gaan in 2013 daarom ook liever voor glans en goede verzorging. Ook de high- en lowlights zijn een beetje op hun retour, maar daarentegen blijft de dip dye, (felle) kleuren en ombre nog steeds populair.
Om een lang verhaal kort te maken: de haartrends voor 2013 zijn alles behalve saai.

Glanzende golven
Royale, gecontroleerde en glanzende golven onderin het haar. Prachtig. Hoe kan deze trend ook eigenlijk ooit overwaaien? Het liefst met een sprekende haarkleur. Licht blond, rood of donkerbruin.


Zijscheiding
Jup, de zijscheidingen zijn weer hot. We zagen ze veel voorbij komen op de catwalk. Het liefst vrij diepe scheidingen. Plat tegen het hoofd, maar wat losser kan ook.

Rechte pony
En dan het liefst met rood haar. Maar het staat natuurlijk mooi bij alle haarkleuren. De pony's van dit moment zijn breed en worden hoekig geknipt. Ik vind rechte pony's persoonlijk heel mooi. Maar het moet je wel staan. Iemand met een bol toetje zou het niet staan omdat het je hoofd optisch alleen maar dikker maakt. Mij zou het wel staan denk ik, maar mijn haar is er te dun voor! Dan wordt het zo'n gatenkaas en juist een volle, dikke pony heeft mijn voorkeur.

Boblijn
Ook de boblijn is in, het liefst met veel volume. Ook dit vind ik een heel leuk kapsel, maar het moet je wederom wel staan.

Gekleurd (stijl) haar
Denk aan de inmiddels bekende dip dye of het ombre haar. Het liefst met vrolijke kleurtjes. Zowel felle kleuren als pasteltinten. Ook kun je ervoor kiezen je haar helemaal in één kleur te verven, maar persoonlijk zou ik dan toch voor de onderste plukken gaan. 

Wat vinden jullie van deze trends? En letten jullie uber haubt op wat 'in' is, of doe je lekker wat je zelf wilt?

1 opmerking:

  1. Ik vind het ombre haar/dip dye echt zo'n leuke trend! Leuke post. X

    BeantwoordenVerwijderen